dus heeft ze mij gevraagt ( nadat ik heeeeeeel lang op zoek was een een verzorgponytje
) en de eigenaar was ook al lang op zoek naar een verzorger omdat er bijna nooit iets met de ponys word gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus heeft ze mij gevraagt ( nadat ik heeeeeeel lang op zoek was een een verzorgponytje
) en de eigenaar was ook al lang op zoek naar een verzorger omdat er bijna nooit iets met de ponys word gedaan

). op een dag mocht ik komen kijken ik was gelijk verliefd op hem en ik heb hem nog steeds alleen wordt ik er te groot voor. nu in september ongeveer hebben ze een B pony gekocht (Sylvester
) ik was gelijk verliefd op hem. daar ga ik straks op rijden. hij moet nu eerst goed onder het zadel want hij is verwaarloos geweest. er was iets met zijn achterwerk. maar het gaat een stuk beter met hem. SUPER!!!
zo dus
ik heb mijn meisje gewoon gekregen:D ik ben geert (eigenaar) zo erg dankbaar dat ik er nu al 5 jaar loop samen met nog 3 andere meiden met wie ik heel goed kan opscieten!
We hebben er wel antwoord opgehad en zo heb ik heel lang een vezorgfries gehad, en mijn vriendin een haflinger!