Ga even een overzichtje maken:Morgen dus:13.00 uur Sport im Westen extraReiten CHIO Aachen - Preis der Nationen zender WDR. (springen landenwedstrijd) Zaterdag weet ik niet zeker.Zondag 12.00 uur Sport im Westen extraReiten CHIO Aachen - Dressur: Grand Prix Kür ook WDR.18.50 uur Sport im Westen extraReiten CHIO Aachen - Abschied der Nationen
woensdag 24 mei op eurosport:22.30 paardensport verslag van de super league in akendonderdag 25 mei op eurosport:9.00 paardensport super league in Aken
Dat is om een bepaalde tijd afgelopen... ik hoop het wel, maar ik kan het sowieso niet zien, ben dan al in Vaals, bungalowpark waar ik ben tijdens het CHIO Je ziet vanzelf wel of het via die stream te volgen is
Ja ,heel leuk ,ik kan WDR weer niet ontvangen,daar baal ik toch zo van.Het is altijd als er paardensport is ,heb ik die zender niet.BAH,BAH,BAH!!!!!!
Ik heb de laatste bladzijdes gelezen, maar om het toch even zeker te weten, morgen komt er dus waarschijnlijk niets?!
Waar kan je online kijken?Onze digitale ontvanger is er mee gestopt, dus wij kunnen ook geen WDR meer ontvangen. Klôte ding.