Wat leuk, zoveel reacties. Ik voel me in het zadel altijd stukken zekerder dan ernaast maar aangezien mijn baby nog geen zadel kent zal ik me toch iets meer moeten verdiepen in dat werk vanaf de grond. Ik ken hier in de regio niet veel instructeurs, les blijft natuurlijk het fijnst. Moet zeggen dat Dessa wel heel goed reageert op de TRT methode. Met de andere paarden vind ik het lastiger, die zitten al meer in patronen vast.
urosa, deel je een fotootje als je ze binnen hebt? Je maakt wel mooie stappen met allebei je paarden.
WD, jakkes dat is ook schrikken. Hopelijk wordt de ontsteking nu goed opgeruimd en hersteld hij snel.
Boedjang, respect voor je optimisme. Gelukkig wordt er ondertussen goed voor Mithras gezorgd.
ninaphilo, dat is precies wat mij er ook in aanspreekt! Ik was wat huiverig daar de overload aan reclame en grappige filmpjes maar als ik Dessa kan leren rust en ontspanning te vinden in zichzelf dan is dat natuurlijk fantastisch. Ze is echt nog heel speels en nieuwsgierig dus tot nu toe vindt ze alles 1 groot feest maar ook daarin mag ze iets meer rust en focus gaan vinden.
anvt wat super! Straks met het voorjaarsgras vullen ze ook wel weer op.
Wat super Furst! Wel vervelend van het steigeren tijdens het grondwerken. Wat zegt je instructeur daarover?
Blacky lekker bezig en wat een mooie foto! Knap hoor.
Dessa wil heel graag wat meer doen dus ik heb haar 2 dagen achter elkaar meegenomen in de bak. Het begint steeds vertrouwder te worden. Ik vind het nog wel vermoeiend, werken met zo'n jonkie. Ben toch een stuk meer alert dan bij mijn 22 jarige, al is die minder braaf met grondwerken