Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Komt misschien ook wel door de dracht dat ze even genoeg heeft aan zichzelf?
Fijn die stappen voorwaarts!
Ik vind Nouri best een buffeltje zo!
Manadeluca schreef:Uier is al mooi gevuld, spannend. Haar blik is ook open en ontspannen, ze heeft het goed. Fijn dat we kunnen meekijken met jouw paarden, altijd interessant.
Marigold schreef:Mooi, ze zal de reis met de vrachtwagen ook langzamerhand vergeten zijn, en gaan wennen aan deze plek.
Mooi buikje al! Nouri heeft die kleur van de hengst ook (toch)?
Enige wat ik wel griezelig vind is al die draden.
Ik zou zelf wel bang zijn dat een veulen (of paard algemeen) daarin verstrikt kan raken.
Wellicht de moeite waard dat eens aan te pakken, ter voorbereiding op het veulentje!
Eigenlijk absurd, had jullie overheid bij positieve test Aurora ondanks waarschijnlijk al zo ver in de dracht, toch verplicht laten inslapen?
Dat is in het kader van dier welzijn toch ook niet oke.. maar ja. Gelukkig is alles goed afgelopen wat dat betreft!
pien_2010 schreef:Wat knap allemaal dat je Aurora die notabene dragend is, al zo bij gevoerd hebt gekregen. Heel erg goed gedaan!
Ik vind het uiertje toch wel echt aanwezig om snel een veulen te kunnen geven. (Ben een leek). Ik zie ze kleiner langs komen hier op Bokt waar dan toch binnen een week een veulen naast huppelt.
Leuk hoor.
Elisa2 schreef:Wat een mooie update, ze ziet er mooi rond en tevreden uit.
De hormonen hebben misschien ook wel invloed op haar gedrag.
Die hengst, die vader lijkt ook wel wat hispano bloed te hebben gezien zijn hoofdvorm. Prachtig dier verder en ik ben benieuwd of er nu weer een zelfde kleurtje als Nouri er uit komt.
Marilu schreef:Ja, Nouri heeft zijn looks duidelijk van geen vreemden !
Geweldig te lezen, dat alles de goede richting blijft uitgaan !
Hopelijk zijn alle scherpe kantjes eraf bij Aurora tegen dat het veulen gaat komen, zodat je tenminste ook veilig bij het veulen kan en haar, indien nodig in geval van complicaties, zou kunnen verzorgen.
Captain schreef:Wat hoop je zelf dat er uit komt?Behalve dan natuurlijk dat het gezond is!
Sterrebell schreef:Ga je haar nog koppelen met een ander paard binnenkort? Of wacht je het veulen eerst af?
Elisa2 schreef:Ik denk dat het veulen in Maart komt, maar precieze datum durf ik niet te zeggen. Kleur denk ik gewoon Perlino en geslacht geen idee..ga maar voor hengst omdat ze al drie hengstjes heeft gehad. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze is zodra het veulen er is.
Gitana schreef:Ik ga voor een buckskin merrie in maart
goklijstje schreef:Lyona - merrie - dunskin - laatste week februari
Elisa2 - hengst - perlino - maart
Gitana - merrie - bucksin - maart
pien_2010 schreef:Ik zie een enorme zachte blik bij Aurora en een zeer tevreden merrie. Ik zou haar ook zo lekker houden en later als het veulen eraf is kan ze wellicht eens.kijken of andere paarden ook leuk zijn.
Ik vind haar ook heel erg mooi.
Nouri wordt echt een al groot en ziet er ook zo gelukkig uit met die oortjes erop. Heel mooi om te zien.
belle_boef schreef:Het is echt een knappe merrie. Je hebt haar ook flink kunnen laten toenemen in gewicht zeg en dat ondanks de dracht
opisop_shop schreef:Wat zien ze er goed uit!
La_Lune schreef:Wat gaan ze goed! Ik ben heel benieuwd naar wat Aurora aan het bakken is.
Ik gok voor een smokey grullo merrie in de eerste helft van maart.
charootje schreef:Lopen kan ze zeker! Ze ziet er tevreden uit.
Heel benieuwd naar het veulen..
Chrysokami schreef:Zo, ik ben bij! Wat een verhaal joh, een heel avontuur. Het greep me allemaal wel enorm aan het hart, Nosey toch, gelukkig zijn je laatste daagjes goed geweest ♡
En wauw wat een vooruitgang met Aurora! Nou zat er natuurlijk flinke druk achter maar wat heb je dat goed gedaan zegikzelf kijk ontzettend veel videos van Ryan Rose, Steve Young horsemanship, Shelby Dennis en vergelijkbare youtubers wanneer ik bezig ga met paarden met een rugzakje..maar Aurora is wel extra pittig
Featherlight is inderdaad ook super, en ik ben ook enorm fan van DressuurNatuurlijk, misschien dat je wat aan hun videos hebt? Het meeste zit wel verstopt achter hun cursussen, maar met een beetje geluk kan je die momenteel nog in de aanbieding krijgen mocht je ze nog niet hebben!
![]()
Ik ben heeeeul benieuwd wat voor mooierd Aurora dit keer op de wereld gaat zetten. Nouri is prachtig! Dat heeft ze goed gedaan
goklijstje schreef:Lyona - merrie - dunskin - laatste week februari
La Lune - merrie - smokey grullo - eerste helft maart
Elisa2 - hengst - perlino - maart
Gitana - merrie - bucksin - maart