Ja had ik ook vaak. Probeerde dan meestal op verschillende tijden te bellen of een SMSje of ze me terug konden bellen. Dat ging dan meestal wel goed. Al kreeg ik bepaalde aanbieders echt nooit meer te pakken 
MyWishMax schreef:Rug en hals zo jong is wel lastig, dat is nog vol in ontwikkeling en kan je nog niet alles op zien. Zelfs bij mijn 3,5 jarige zag je op die foto's nog plekken wat nog in ontwikkeling was, nogal logisch want dat is pas veel later 'klaar' qua groei. Voor een grote afwijking misschien wel al duidelijk, maar er kan echt nog van alles veranderen.
Ja zou idd bij een 2 jarige benen doen.
Volledige klinische kan in principe prima mits je, zoals ik al er boven aan gaf, een veearts hebt die echt verstand heeft van jonge paarden keuren.
Anders zou je het ook prima kunnen laten bij hart/longen/ogen, ataxie test.
De buigproef, voltes en opdraven zijn sowieso echt een moment opname dus dat kan ook prima zonder. Maar ook dat is bij een kundige arts met goede assistenten geen probleem.
Maar is in principe niet nodig. Schonen been foto's zouden voor mij genoeg zijn bij zo'n jonkie vooral met het oog op oneffenheden of ocd's etc.
Die van mij was niet groen, maar wel heel hysterisch met de buigproef. Kon al slecht stil staan, maar langer een been vasthouden vond hij al helemaal een drama. Niet omdat het pijn deed, maar omdat hij een beetje een paniek/woedeaanval kreeg als hij vastgehouden werd en dacht dat hij klem gezet werd. Duurde wat langer, maar met veel geduld hebben ze het prima uit kunnen voeren. En kwam hij er glansrijk doorheen zonder ook maar 1 pas slecht te lopen op alle 4 de benen.