Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ania schreef:ikkedus schreef:Me too. Ben hier vooral een onder de steen meelezer. Wel oprecht geïnteresseerd hoe het met Mysterio gaat.
Hij leeft nog, doet het goed. Geen eigenaar nog.
LadyDii schreef:Kimimela schreef:Chipnummer heeft wel een tijd openbaar gestaan, via facebook.
Raar geheimzinnig gedoe….
Via facebook niks over het paard, aparte besloten groep die eerst zichtbaar was en nu onvindbaar.
Vreemde bedoening. Alsof de eigenaar niet gevonden mag worden.
Maar zal wel aan mij liggen.
Chipnummer heeft NOOIT online gestaan.
Hoe dom denk je dat ik ben?
Alles is offline gehaald op verzoek POLITIE. Heb ik overigens al 100x uitgelegd.
Dat jij het een vreemd verhaal vindt en denkt dat ik geen eigenaar wil vinden.. is jouw probleem. Ik heb er álles aan gedaan om de eigenaar te vinden, anders stond het überhaupt nooit online.
Besloten groep is voor de mensen die het graag blijven volgen, hoe het met hem gaat.
Eigenaar moet nu zelf actie ondernemen. We zijn al weer wat weken verder en nog niemand die zich heeft gemeld, lijkt mij toch niet mijn taak (meer).
Charaz schreef:Ik snap het gedram niet zo, TS wil jullie duidelijk niet in de groep en is er een beetje klaar mee. Ze is jullie geen verantwoording schuldig.
Dreamboy schreef:Goh! Je kent haar blijkbaar? Nee hoor, ze heeft mij en wellicht anderen inmiddels keurig toegevoegd. Snap best dat het even duurt omdat ze niet de hele dag op facebook zit en erg voorzichtig is met wie ze toe laat. Maar ze is er duidelijk niet klaar mee. Jammer voor jou.
Charaz schreef:Dreamboy schreef:Goh! Je kent haar blijkbaar? Nee hoor, ze heeft mij en wellicht anderen inmiddels keurig toegevoegd. Snap best dat het even duurt omdat ze niet de hele dag op facebook zit en erg voorzichtig is met wie ze toe laat. Maar ze is er duidelijk niet klaar mee. Jammer voor jou.
Jammer voor mij? Hoezo dat?
Ik ken TS niet, het verbaasd me alleen dat mensen lijken te vinden dat ze er recht op hebben om te weten wat er in een besloten groep is geplaatst.