Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 18:18

Evamarie schreef:
En om op de feedback in te gaan: mij had het leuk geleken meer te vertellen en foto's s te delen, maar op deze dwingende manier hoeft dat van mij niet. En dan mogen de mensen die zitten te rellen richting mij zelf nadenken hoe dat nou komt. ;)die verpesten het ook voor de rest en dat is jammer. Ze zijn hier ookal meerdere keren op aangesproken oa StalNollie, Avalanche Earth en Oij

Heb je misschinen borderline? Dat omdraaien van de feiten, dreigen en het altijd aangevallen voelen komt erg overeen met het gedrag van een tante van me.

En het gekke is dat je wél foto's deelt, maar alleen de verkoopfoto's van de vorige eigenaar. Niets van jezelf ...

opisop_shop

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 18:26

Seni wat een leukerd, mooi kleurtje ook!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 18:27

Seni schreef:
Nou ze staat lekker in haar stalletje!
Ze heeft wat rondgekeken toen ze van de trailer kwam maar eigenlijk al heel gauw vrij relaxed. *\o/*

En natuurlijk zoals beloofd wat foto’s *\o/* <3
[ [url=m/r2XjeQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2A8m2q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh valkje, heel leuk! Gefeliciteerd!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 18:32

Seni gefeliciteerd wat een knapperd!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 18:49

Wat een knappe valk Seni <3

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:00

StalNollie schreef:
Welsh cobs zijn niet zo in trek en verkopen over het algemeen niet zo lekker. Tinker zit je weer met het verhaal pssm.
Dus qua prijs/vraag/aanbod weet ik zo 123 niet maar denk niet dat storm loopt :o

Dat Welsh Cobs niet zo in trek zijn merk ik weinig van, worden regelmatig voor de hoofdprijs aangeboden of mega snel verkocht :+ .

Maar ik zou zelf ook niet snel voor deze kruising gaan denk ik.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:10

Lieser schreef:
Evamarie schreef:
En om op de feedback in te gaan: mij had het leuk geleken meer te vertellen en foto's s te delen, maar op deze dwingende manier hoeft dat van mij niet. En dan mogen de mensen die zitten te rellen richting mij zelf nadenken hoe dat nou komt. ;)die verpesten het ook voor de rest en dat is jammer. Ze zijn hier ookal meerdere keren op aangesproken oa StalNollie, Avalanche Earth en Oij

Heb je misschinen borderline? Dat omdraaien van de feiten, dreigen en het altijd aangevallen voelen komt erg overeen met het gedrag van een tante van me.

En het gekke is dat je wél foto's deelt, maar alleen de verkoopfoto's van de vorige eigenaar. Niets van jezelf ...

Toen ik dat zei had ik gelijk een dikke vette PB van mod

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:13

tita schreef:
Evamarie schreef:
Je hebt mij via WhatsApp jou welshpony proberen te verkopen voor een belachelijk hoge prijs. Daar heb ik heel veel tijd in gestoken omdat jij geheimzinnig deed over die prijs. Dat geeft pas onrust @absque_dubio!

Daarbij is mijn doel het topic positief te houden en niet in te gaan op relberichten en vind ik het ook niet netjes van sommige om dan hier te reageren ipv via privéberichten. Bij oprechte intresse (want je weet niet of ik de pony heb laten keuren, dat stukje slaat nergens op) reageer je positief geïnteresseerd en doe je dat of privé als je merkt dat iemand niet op de negatieve berichten reageerd of je houdt gewoon je mond.

Positief houden…je hebt zelf het slijk open gegooid.
Misschien moet je maar eer aan jezelf houden en topic verlaten

Oehhh ruitje die vaderdier ligt het aan mij….maar die rug := vind er nogal wat van.

Mijn zoektocht ligt al tijden stil en verkoop paard is niet actief
Ik wil wel graag melden dat mijn paard vandaag met de trainster alleen naar bos geweest is *\%/*

Zo wordt voor vele win-win
Iig nu voor paard lekkere afwisseling

Bedoel je dat die Welsh Cob hengst een wat lange en weke rug heeft? Misschien hoort dat bij het type. Ik heb ook een Welsh Cob (althans volgens de verkoper want er zat geen papier bij) gehad met een lange weke rug waar ik commentaar op kreeg maar hij had goddelijke gangen en kon ook prima springen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:19

Verder ga ik er niet op in. De mensen die echt geïnteresseerd zijn pben en snappen ook wel dat ik het hier niet deel vanwege bep. sfeermakers.

Verder wil ik het gewoon leuk houden en daarom reageer ik op op info die er wel toe doet.

Welsh Cobs niet in trek? Dan zou het er vol moeten staan op internet met Welsh Cobs en geloof mij. Je moet goed zoeken wil je een echte Welsh Cob vinden met net papier erbij.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:25

Ik had ook interesse in een welsh cob. Die was helaas ook al weg voor ik langs kon komen. Dus dat ze niet in trek zouden zijn is niet mijn ervaring. Mits ze braaf zijn, maar ja dat is eigenlijk met elk paard wel zo.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:33

Wellicht omdat er niet gefokt word omdat er weinig animo voor is.
Dus eva jou geloven nee 100% niet meer.

Ik zit in die wereld dus weet wat de vraag doet in bepaalde rassen welsh cob is gewoon niet geliefd.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:35

Dankjulliewel! Jullie zijn bijna net zo enthousiast als ik haha <3

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 19:40

StalNollie schreef:

Ik zit in die wereld dus weet wat de vraag doet in bepaalde rassen welsh cob is gewoon niet geliefd.

Ik snap wel wat je bedoeld inderdaad. Ze worden niet veel gefokt, dus als je dan op zoek bent is het een soms uitdaging :P .

Als mensen nou echt extreem graag een recente foto willen zien van die merrie dan mogen ze best PB'en hoor. :Y)

@Seni: inderdaad wat een leuk dier!! :D

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:29

Ik begrijp uit de reacties van Evamarie dat ze speciaal op dit soort reacties heeft zitten wachten om te kunnen zeggen dat ze expres niks wil delen vanwege bepaalde sfeermakers. Daarbij valt ze in herhaling want dat heeft ze ook al vaker gedaan. Oftewel, ze had bij de allereerste reactie over haar nieuwe paard ook meteen een disclaimer kunnen plaatsen dat ze geen mededelingen zal doen over wel/niet keuren en dat mensen die (naar haar idee) oprecht geinteresseerd zijn, haar via pb om een eigen gemaakte foto kunnen vragen.
Maar ja, wat voor lol is daar aan he? En een hoop meelevende positieve berichten hier krijgen is natuurlijk ook geen zak aan....

Ik vind het maar raar en allemaal erg ongeloofwaardig. Dus ook ik ga maar in de negeermodus of ga voor het eerst die foeiknop maar eens gebruiken. Net zoals anderen met mij vind ik de berichten erg storend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 20:57

Josien_ schreef:
StalNollie schreef:

Ik snap wel wat je bedoeld inderdaad. Ze worden niet veel gefokt, dus als je dan op zoek bent is het een soms uitdaging :P .

Als mensen nou echt extreem graag een recente foto willen zien van die merrie dan mogen ze best PB'en hoor. :Y)

@Seni: inderdaad wat een leuk dier!! :D

Ik vraag mij af hoe je daar dan aan denkt te komen _/-\o_ _O-
Jij hebt van mij nooit die recente gehad via bp ;)

En ga mee idd met de reactie dat de, welsh cob zeker wel geliefd is, dat kun je ook terug vinden op bokt.

Maar voor sommige mensen is dit type idd niet weg gelegd. :D

Waar het om gaat is of je blij bent met je paard en of het goed gaat, dat is oprechte intresse tonen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:39

Het is echt kansloos, mensen... hopelijk kunnen we de leuke sfeer er in houden.

Cynthia: moeilijk uiteraard, maar hier gaat iemand zo'n leuke pony aan hebben ! En jij kunt op zoek naar een km vreter :D

Seni: gefeliciteerd, wat een leukerd !

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:06

Ineke2 schreef:
Hahaha ruitje je zegt het topic gaat over de zoektocht naar een paard en vervolgens gaat je post over een veulen dat nog geboren moet worden.
Niks op tegen, maar ik moet er wel om lachen :D

Veulens brengen altijd vrolijkheid, ik had eerst een hele lange inhoudelijke post en toen dacht ik nee ik breng gewoon wat plezier terug :') .

Edit: de rest bijgelezen en het mag niet helpen zie ik :') . Ik ga weer in meelees stand haha :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:32

Ah nee, veulens zijn zo leuk <3 ik wil er wel over horen hoor :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:43

Als het geboren is plaats ik een foto, beloofd :D

Trouwens, behalve dat ik de prijzen wat zie zakken( of zie ik dat alleen? ) zie ik ook weer meer stallingsadvertenties. Ik vind dat heel vreemd, hoe dat werkt met vraag en aanbod? Zou het dan toch komen omdat mensen nu weer op vakantie kunnen, of door de inflatie?

Ik heb ook het idee, als ik wat van de laatste zoektochten volg dat er weer iets meer ruimte is om een paard te bekijken. Of is dat niet zo, moesten jullie echt meteen in de auto springen?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:48

Ruitje ik heb toevallig gister geïnformeerd bij een aantal bekenden van mij. De interesse en prijzen zijn nog wel hoog, maar er is wat meer rust en ruimte. Ik deel dus het inzicht wat jij nu deelt.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:51

Ja toch wel he! Ik las het hier toch ook al een paar keer terug. Ben benieuwd of we dus het 'hoogtepunt' in de markt gehad hebben. Eens kijken waar we over een jaar zijn dan :o

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:55

ruitje schreef:
Als het geboren is plaats ik een foto, beloofd :D

Trouwens, behalve dat ik de prijzen wat zie zakken( of zie ik dat alleen? ) zie ik ook weer meer stallingsadvertenties. Ik vind dat heel vreemd, hoe dat werkt met vraag en aanbod? Zou het dan toch komen omdat mensen nu weer op vakantie kunnen, of door de inflatie?

Ik heb ook het idee, als ik wat van de laatste zoektochten volg dat er weer iets meer ruimte is om een paard te bekijken. Of is dat niet zo, moesten jullie echt meteen in de auto springen?

Cool :D

Ja ik ook idd. Het lijkt weer wat minder storm te lopen :)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:58

Ik heb zelf het idee dat de prijzen op dit moment nog steeds gigantisch zijn, en ook nog wel zo blijven.
Al zou dat natuurlijk ook een stuk kwaliteit/vraag-aanbod kunnen zijn.
Maar iets meer rust voor alle partijen is wel fijn. :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:58

Wij staan nog steeds meer dan vol... dus ik merk het bij ons op stal nog niet :+

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 00:08

StalNollie schreef:

Worden de Welsh cobjes tegenwoordig ook niet veel uit buitenland gehaald?
Ik ken alleen maneges die ze vaak willen hebben door de bredere bouw. Tinkers vinden maneges vaak net niet.