Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Dieuwke_ schreef:Een Bokt-dorpje, lijkt me best gezellig
Dat is niks. Als je gaat emigreren dan ga je ook integreren. Dus taal, cultuur en de mensen begrijpen en Zweedse vrienden maken. Dat kost moeite, soms tranen maar het is het wel waard.
pien_2010 schreef:Zodra Engelsen (gebeurt hier) , cq Nederlanders elkaar gaan opzoeken wordt integreren lastiger. Dat is wat ik zie om me heen, daar de prikkel ontbreekt om de taal te leren. Want geloof me, dat is wel een dingetje. Met Nl optrekken is zo vreselijk fijn en gemakkelijk want de cultuur en taal heb je overeen. Wij hebben Nl vrienden die we af en toe zien, maar ons leven speelt zich voornamelijk tussen Fransen af. Daardoor ben ik al aardig geïntegreerd, vrijwillig ook in de VVV 1 à 2 ochtenden per week.
Hannanas schreef:Waren ze zo ingeteerd de hele zomer in de opfok dan Quir?
En wat is het grapje van de sleutel, de handigheid van het rondje denk ik?
Quir schreef:Hannanas schreef:Waren ze zo ingeteerd de hele zomer in de opfok dan Quir?
En wat is het grapje van de sleutel, de handigheid van het rondje denk ik?
De laatste weken vooral, niet super mager maar wel zo dat je de ribben te goed zag en ook de ruggengraat wat. Dierenarts zag ze zo wel veel liever dan wat je tegenwoordig vaak ziet (te dik) en vond ze ook helemaal niet te mager. Maar toch nu wel blij dat je de ribben niet meer zo goed ziet, maar wel nog voelt.
Ik wil ze liefst gewoon gezond in een mooie conditie hebben (niet te mager en niet te dik), ben altijd echt super precies in mijn management.![]()
Ja de sleutel is inderdaad een isolater, dacht wat grappig voor een stroom draad aggregaat, maar hij heeft echt een functie.![]()
Het is een safety box, dus tegen diefstal. Maar de hele box en zonnepaneel staat dus onder stroom en om stroom er af te halen, moet je m van slot afhalen om bij de aggregaat te komen. Zonder isolator krijg je dus flinke klap stroom, want het is een sterke aggregaat voor grote afstanden (12.000V) en een ijzeren kast.