Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:Je kan ook de NH methode proberen: sprayen tot hij rustig blijft stilstaan, dan stoppen en belonen. En dan een paar keer herhalen.
Maartje_M schreef:Balen Azmay...
Ik heb 2 vragen voor jullie, ik wil even sparren/horen wat anderen doen:
1. longeren: hoe lang en hoe met een jonkie? Lis is in juni 3 geworden en we zijn een basis gaan leggen voor ik op vakantie ging. Daar was het doel zeg maar 3 rondjes linksom en 3 rondjes rechtsom zonder stil te vallen of naar binnen te komen. Ik wil haar nu wat meer gaan oppakken, maar hoe lang/veel longeren jullie dan? Gezien de belasting op de cirkel en jonge botjes en gewrichten etc
2. Ik wil bitloos beleren. Begin ik beste gewoon met een sidepull dan? We zijn nog niet zo ver, maar ik zoek vast naar kerstcadeautjes
paljaslaura schreef:Sterkte diertjec, onwijs verdrietig altijd
Ik zou ook eerder denken dat ie misschien last van zijn maag heeft Pluto, is dat uitgesloten?
Daniquebyoux schreef:Ik kom weer uit mijn grot gekropen om weer is wat te plaatsen![]()
Syoux is nu langzaam aan het [***]. Ik denk dat we eens in de week 2 keer wat doen, waarvan 1 keer ‘rijden’ en een keer longeren. Als we al wat meer doen is dat longeren of buiten wandelen. Maar ik geef hem voornamelijk veel rust tussendoor. Ik heb geen haast met hem maar vind het fijn dat er eventueel wat knopjes op zitten voor als ik hem dan langere tijd stilzet.
We hebben ons eerste buitenritje ook al gemaakt, geen idee of ik dat al had gedeeld haha. Onder begeleiding van zijn grote broer was het geen probleem!
Vandaag was Sox weer fantastisch. Laatste keer vorige week deden we 1 heel rondje galop allebei de kanten maar nu konden we er al meerdere. Hij had er ook echt zin in en wilde zelf dolgraag! Zo werkwillig heb ik ze amper gezien![]()
[ [url=m/1dOC0V.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BIcNq4.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pKqvfp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KqPFmz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rdPIAp.png]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Daniquebyoux schreef:Ik kom weer uit mijn grot gekropen om weer is wat te plaatsen![]()
Syoux is nu langzaam aan het werk. Ik denk dat we eens in de week 2 keer wat doen, waarvan 1 keer ‘rijden’ en een keer longeren. Als we al wat meer doen is dat longeren of buiten wandelen. Maar ik geef hem voornamelijk veel rust tussendoor. Ik heb geen haast met hem maar vind het fijn dat er eventueel wat knopjes op zitten voor als ik hem dan langere tijd stilzet.
We hebben ons eerste buitenritje ook al gemaakt, geen idee of ik dat al had gedeeld haha. Onder begeleiding van zijn grote broer was het geen probleem!
Vandaag was Sox weer fantastisch. Laatste keer vorige week deden we 1 heel rondje galop allebei de kanten maar nu konden we er al meerdere. Hij had er ook echt zin in en wilde zelf dolgraag! Zo werkwillig heb ik ze amper gezien![]()
[ [url=m/1dOC0V.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BIcNq4.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pKqvfp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KqPFmz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rdPIAp.png]Afbeelding[/url] ]
Ziet er echt super fijn uit!
Heel veel sterkte diertjec..![]()
Zijn ze altijd samen geweest? Geen wonder dat hij er last van heeft..
Plutolover: ik zou ook denken aan maagproblemen. Hoe is hij met (hard) poetsen op de singelplek? Last van zadel toont zich ook vaak met opstappen. Als het echt alleen met aansingelen is denk ik toch aan de maag. Goed dat je het laat onderzoeken! Staat hij genoeg buiten?