Kan ik zo 15000€ gaan vragen begrijp ik

“Braaf” gezond geklasseerd en looks
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnebloem92 schreef:Marus schreef:@stalnollie
Oh zijn de prijzen nu nog hoger ???
Ik zit zelf in dubio, ik zoek nu een paard tot 5000 omdat ik er eigenlijk gewoon niet meer voorover heb.
Zoek een leuk maatje
Maar volgens mij als ik het nu zo lees mag ik wel doorsparen
Mijn wens was een fries maar dan moet ik mijn budget x 2 doen
Een fries voor 5.000 kan wel, maar dan zijn ze vaak of nog jong of al op leeftijd.
ivy_power89 schreef:Omdat ik met friezen bezig ben kan ik zeggen dat voor een beetje leuke gezonde en gereden fries je echt boven de 10+ uit komt
ivy_power89 schreef:Zelfs de net beleerde friezen zijn duur....
Bij beetje stal betaal je al snel 15.000 op het moment.
Deze week wordt mijn hopelijk nieuwe paard gekeurd.
Fries, 2.5 jaar oud en hengst.
Ik wilde eigenlijk een gereden paard maar die zijn dus niet te betalen
N0a schreef:Ik ben net bij een hele leuke wezen kijken. Het was jammer dat echt uitgebreid rijden niet lukte want de bak zakte je gewoon tot je enkels weg in de zware blub. Dus heb even kort gereden en galop maar overgeslagen, vond niet echt eerlijk voor t paard. Maar desondanks was hij super braaf en liep ook erg fijn door z'n lijf. Ging er op zitten en voelde na 2 rondjes al dat het hem was.
Had wel als eerste contact gehad en afspraak gemaakt. Maar helaas was er zondag ook iemand geweest die hem ook wil hebben. Dus hoor morgen naar wie de voorkeur uit gaat. Benieuwd of het geluk een keer aan mijn kant staat
N0a schreef:Ja aan de andere kant snap ik het wel. Als je 4 afspraken hebt staan bijv. Is het wel fijn als je in de luxe positie zit dat je kan kiezen voor het beste huis. Ik hoop dat ik dat dan ben
estell__ schreef:Och n0a vind dat wel bijzonder, maar goed ieder zo zn voorkeur.
Mijn ervaring is dat mochten mensen de intentie hebben niet goed te willen gaan zijn voor een paard ze dat de verkopers niet vertellen...
Mijn zoektocht word trouwens in 2021 ook uitgebreid met een kinderpony. Wel een echt kleintje liefste iets hoger als een Shetlander, ouder mag is geen probleem maar ECHT braaf is wel een must en ook door een kind mee te nemen aan het touw en te borstelen... daarmee bedoel ik een kind van 4