Seven schreef:Wij zijn thuis met onze nieuwe merrie
Ze staat al lekker buiten en heeft zich top gedragen
Gefeliciteerd!
Na het verlies van je veulentje hoop ik dat je extra kan genieten van je nieuwe aanwinst.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze was heel groen, was nog maar de 2de persoon die er ooit op kroop en was nog maar de 4de keer los. Ze was onwijs braaf, zocht mooi mijn hand op, heel zachte rug, alles wat ik zowat wil maar er is 1 grote MAAR: Paard zou in mei 5 jaar worden en ze toont nog geen 3 jaar. Blijkt dat ze ondervoed geweest is als jong paard, en dat zie je wel. Heel korte rug met zowat een bolling achteraan en een dikke buik, vind haar rug ook naar achter toe een beetje iets hebben van een karper rug vanwege dat hij op een bepaalt punt begon op te bollen maar onder het zadel zie je daar weer niks van. Het was wel echt een heel lief beest, staat officieel ook nog niet te koop maar mocht eens komen kijken omdat het via via was. 
Ook al is het een paard dat nog 10x gaat stilstaan en nog niet echt een goed stuur heeft. Ik denk dat het wel een gezond dier is, stond heel mooi te blinken, maar was gewoon heel erg uit proportie en nog heel schraal voor haar leeftijd, dikke buik, korte rug, heel smalle en korte nek... Je ziet dat er ergens iets mis gegaan is. Paard was vorig jaar wel gewoon helemaal goedgekeurd, ook op foto en dat geloof ik best. Maar de eerste die we gezien hebben toont meer potentie. 

Ik ben geen vos fan maar heb nu wel 1 gezien, van 10 jaar oud. Iets wat ik eigenlijk wel te oud vind. Zal je zien, dat je van te voren bedenkt wat je wel of niet wilt en je uiteindelijk met iets thuis komt wat je van te voren gezegd hebt, niet te willen 
MISTRAL94 schreef:Calipsolover mijn oudje van bijna 28 heeft ook een lichte karperrug. Ze heeft mijn 18 jarige merrie overleefdIk ben geen vos fan maar heb nu wel 1 gezien, van 10 jaar oud. Iets wat ik eigenlijk wel te oud vind. Zal je zien, dat je van te voren bedenkt wat je wel of niet wilt en je uiteindelijk met iets thuis komt wat je van te voren gezegd hebt, niet te willen
Jodie93 welkom je eigen paard heb je nog niet verkocht? Is een 3 jarige onbeleerde haflinger wel handig met een kleintje op komst?

zeker omdat die nog mooi ruim een half jaar of wat langer de opfok in kan

CalipsoLover schreef:Is er hier iemand die nog zeer last minute mee kan om een paard te bezichtigen? Mijn compagnon heeft heel last minute afgezegd. Paard staat net onder Breda.