Mist, heel veel sterkte met dit verlies...Ik ben vooral blij dat ie de laatste paar weken als een prins heeft kunnen leven bij jou, ipv waar hij stond. Rust zacht Kareltje.
Kareltje toch ik heb het bericht wel 4 x overnieuw gelezen.
Ik genoot zó intens wanneer ik las dat jij heerlijk ontdeugend de stalgang was gaan verkennen, met je mooie pony hoofd en je heerlijk warme deken die je wel kon gebruiken over je magere lijfje.
Ik hoop dat je genoten hebt mannetje. Ik had écht gedacht dat je nog langer van jouw hemel op aarde kon genieten na je gebit sanering. Wat komt dit onverwachts!
Heel veel sterkte Mist. Je bent zo lief voor hem (geweest)!
Ik hoop stiekem dat iedereen die Karel in zijn laatste jaar gekend heeft en niets voor Kareltje heeft gedaan zich altijd diep schuldig blijven voelen wanneer ze terug denken aan "die magere oude pony van de manege". Jullie moeten je schamen.
Oh wat erg. Ik had zo gehoopt dat Kareltje bij jou nog een paar fijne jaren mocht hebben. Maar, zijn laatste dagen heeft hij geweten dat er liefde was, ook voor hem.
Hoppit
Geplaatst: 27-01-17 10:33
Pff had ook brandende oogjes toen 'k het las. Volgde hem ook op de achtergrond, lees wel meer opknapprojectjes mee. Heel erg jammer dat er, met al je toewijding en liefde, helaas toch net al te veel gevraagd was van dat lege lijfje. Maar ben wel ergens ook blij dat het bij jou gebeurd is en niet bij dat guppie waar ie in eerste instantie voor gekocht was bij Sandra. Heel veel sterkte!
Gelukkig heeft hij nog even kunnen ervaren hoe het ook kan. Heel veel sterkte.
JoannevZ
Geplaatst: 27-01-17 11:16
Ahnee, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte Mist. Kleine Kareltje heeft nog een paar fantastische weken bij jou gehad met heel veel goede zorg en liefde.
Ach, krijg er kippevel van te lezen dat Kareltje er niet meer is. Hij heeft in ieder geval nog een fantastisch eind gehad en daar kun je trots op zijn!
CaptainJS
Geplaatst: 27-01-17 17:36
Gecondoleerd en hoop dat kareltje nog een leuk leven heeft in de hemel en aan de TS zal denken die hem nog een goede tijd heeft gegeven
He gadver, dit was toch niet het einde van het verhaal waar de meeste mensen op hoopten. Maar weet Mist, dat de laatste paar weken van zijn leven, de aller beste zijn geweest. Hij heeft gevoeld wat liefde is, wat warmte is. Meer kon hij zich niet wensen in de laatste weken van zijn leventje.
He bah wat sneu.. Dan kan je je toch in een korte tijd al aan een dier gaan hechten he, en jullie hebben samen gevochten.. Helaas heeft het niet mogen baten..
Weet je ook waaraan hij is overleden? Kreeg hij koliek? Of was hij al te ver heen, over the point of no return?
Ik heb alles meegelezen en volgensmij nooit gereageerd maar Kareltje heeft het maar getroffen dat hij de laatste periode bij jullie heeft mogen doorbrengen. Ik denk dat ik zowel namens veel bokkers als Kareltje spreek als ik zeg dat jullie stinkend hard jullie best gedaan hebben en hij geen betere laatste weekjes had kunnen wensen. Zoals inderdaad eerder genoemd word heeft hij nu zijn rust gevonden op zijn 5 sterrenhuisje die hij zich al een hele tijd alleen had kunnen dromen. En was het vechten voor hem nu klaar.
Jullie zijn stuk voor stuk toppers en ik wil jullie bijde erg veel sterkte wensen met het verliezen van dit vechterspaardje!
__elise__
Geplaatst: 27-01-17 23:23
Ook ik schrik van dit bericht. Wat is dat ineens snel gegaan. Arme Kareltje, het lichaam moet al verder heen zijn geweest dan iemand kon vermoeden.
Gelukkig heb jij de laatste paar weken van de hel een hemel kunnen maken. Kareltje is jou enorm dankbaar.
Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte, het zal wel erg stil zijn. Veel te vroeg gegaan, en gelukkig heeft hij bij jou nog kunnen genieten.
Het trieste is dat hij veel langer had moeten genieten. Hij had nooit in de situatie mogen komen waar hij in zat.
Hopelijk heeft zijn verhaal wel het nut dat er mensen wakker geschud worden. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat als mensen zoiets zien, dat ze denken aan deze schat, en niet hun hoofd keren maar hun mond open trekken.