Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nadiine__x schreef:Captain schreef:Bedankt voor de suggesties! Ik neig inderdaad ook neer naar de osteo omdat die naar het hele plaatje kijkt. Vandaag of morgen maar even overleggen met de eigenaresse.
Kan je haar echt aanbevelen, zij is echt goed.![]()
En als er wel een dierenarts nodig is, is ze er gelijk zelf bij.![]()
Succes iedergeval met Annie hoop dar het niks ernstigs is!

Was voor het eerst 's avonds naar de paarden gegaan. Ze stonden al op stal dus waren helemaal blij dat ze nog even naar buiten mochten. Heb eerst een poosje met Menno gespeeld die laaiend enthousiast was..
Ik mis het spelen met hem wel hoor, we zijn echt 2 handen op 1 buik. Maar meestal doet het overbuurmeisje hem en houd ik me bezig met Annie maar dat moet ik maar wat minder doen. 
Liep ze naast me, maakte ik een schijnbeweging en dan heel hard gaan rennen en bokken.
Vervolgens snuiven als een volwaardige big!
Heerlijk die lange avonden!
Captain schreef:Nadiine__x schreef:Ik ook, houd je ons op de hoogte?
Kan het zijn dat ze wat traag reageert? Ik heb haar dinsdag een bericht gestuurd via het formulier van haar website maar ik heb nog geen reactie? Kun jij mij anders haar nummer PB-en?
Hoop dat het morgenavond droog is, dan ga ik ff lekker prutsen en uitgebreid poetsen.
Annieway, ze loopt nu gelukkig weer beter, enkel nog een beetje kort.

Had verwacht dat ze wat zenuwachtig zou zijn maar ze was echt heel braaf! Hard work pays off!