Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_mjwb schreef:De zadelmaker heeft afgebeld want hij is ziek. Nu komt hij 20 maart want dat was de eerst volgende datum waarop hij kan. Ik baal er best van maarja er valt niks aan te doen.

. 
?
. Dat vind ik veeeeel te hard (lees: dat zou deze schijtbroek dus niet durven). Ik kan me voorstellen dat Duck het gewéldig vindt om zo hard te gaan.
), maar ik voel me zo veilig op Duck zijn rug dat ik hem gewoon zijn gang laat gaan en hem laat bepalen waar hij naar toe gaat. Hij stopt ook altijd netjes aan het einde van het pad en dan niet in een keer maar hij gaat steeds langzamer en dan net voor de bocht gaat hij terug naar stap. Ik vind het gewoon zo leuk dat hij zo’n blij ei is als hij lekker mag rennen. Oortjes naar voren, hoofd in de lucht, tong naar buiten en gaaaan!
(en heeeel erg hopen dat we geen eenden tegen komen want daar gaat hij met een rot vaart achteraan totdat ze allemaal weg vliegen
)
! Een van de eerste keren dat we naar buiten gingen samen met een stalgenoot, toen kwamen we een groep eenden tegen en eerst dachten we dat hij er bang voor zou zijn, maar hij trok echt hard aan de teugels en toen ging hij keihard op de eenden af. Sindsdien als we een groep eenden tegen komen moet ik snel mijn teugels op maat maken en hem tegen houden. Alleen als we aan het galopperen/hard draven zijn en we komen een groep eenden tegen dan kan ik hem niet houden en dan gaat hij er keihard op af totdat de laatste eend weggevlogen is
. Duck kan echt zo’n boef zijn 
Echt heerlijk om een paard te hebben waar je volledig op kunt vertrouwen
Maar super dat jullie zo lekker gaan nu samen! Volg jullie avonturen nog steeds met veel plezier.
. Ik kon zo opstijgen en wegrijden met een lange teugel. Het weer is echt heerlijk buiten en daar hebben we zeker van genoten!