Carpediem: Mooi is dat he, dat ze zo proberen te begrijpen wat je wilt! Haha wat leuk met dat blok. Die heb ik helaas niet, waar heb jij je blok vandaan als ik vragen mag? Of zelf gemaakt? Ik zag net je itp, wat een schatjes zijn het
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
magicmist schreef:gave foto carpediem!!
wat vinden jullie trouwens van mijn houding etc.. ben daar nogal onzeker over
Ga weer lekker aan het rijden en wennen aan de paarden. Probeer goed op je billen te blijven zitten, plak in het zadel. In galop is dat lastig. JolisaJ schreef:Carpediem: Mooi is dat he, dat ze zo proberen te begrijpen wat je wilt! Haha wat leuk met dat blok. Die heb ik helaas niet, waar heb jij je blok vandaan als ik vragen mag? Of zelf gemaakt? Ik zag net je itp, wat een schatjes zijn het
Mijn pony's staan aan het bos dus ik heb gewoon een houtblok tot blok omgetoverd, haha. Ik had het geluk dat ze van de week flink aan het kappen zijn geweest en ze vervolgens de houtblokken in het bos hebben laten liggen. 
Ik ben ook nog elke dag helemaal gelukkig met ze. 
CastaMickey schreef:Vandaag een zadel gekocht voor mijn pony! Nu kunnen we echt fijn aan de slag
JolisaJ schreef:Ah wat leuk dat hij ook zo enthousiast is! Haha dat is handig, daar is bij ons het bos iets te ver weg voor. Om nou 5km een houtblok mee te slepen op de fiets.

) en zij is een C-pony, met haar ben ik van plan te gaan rijden en eventueel ook VD mee te gaan doen.

Misschien kun je daar wel wat bruikbaars vinden inderdaad. 
xCarpediem schreef:Welkom Kailey! Wat leuk dat jij ook aan vrijheidsdressuur doet! Aan je foto te zien zijn jij en Blacky al een stuk verder, super gaaf! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Je hebt een leuk stel pony's!
Even tussen je berichten gespiekt, leuk dat jij ook VD doet! Wat heb je Zoe al geleerd? (sorry heb geen idee hoe je de puntjes op een letter zet op de laptop..
)

) 
Blacky schreef:Dat is knap in een week tijd, gaaf! Flemen of gapen is wel simpel en leuk om aan te leren, of een rondje draaien op commando, spagaat is ook heel simpel en leuk!
Blacky kan ook de basis dingetjes, liggen, steigeren, jambette, shake, flemen, begin buiging, spagaat, ook een ieniemini beginnetje met het zitten.
En ik ben nu ook wat kleinere simpele dingetjes aan het proberen zoals gapen.
Alleen ligt het nu een beetje stil omdat Blacky erg opdringerig kan zijn en het een beetje aan het misbruiken is dus nu ben ik weer met de basis bezig en vanuit daar wil ik de grotere oefeningen weer herpakken mits hij zich een beetje kan gedragen..

Eline91 schreef:Zo, gezellig is het hier zeg!
Magic heeft het super geweldig fantastisch gedaan vandaag!![]()
Ondanks dat we thuis heel veel problemen hebben met spanning voor de wagen, hebben we lekker rustig dressuur en vaardigheid kunnen rijden vandaag! Geen stress, geen drama, geen spanning, we hebben gewoon gereden en er het beste van gemaakt
Foto van vandaag, met (passend) oornetje trouwens
[ [url=m/skUBbs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke foto.
magicmist schreef:hier weer gewerkt! goed bericht gekregen. paardjes zijn de nacht goed doorgekomen!
volgens mij gaan ze het daar super krijgen! die omloop is echt gaaf! lucas gaf me er een spurt in!
de paddock incl de omloop geeft echt genoeg bewegingsruimte! en straks lekker op de weide!
wat voor zadel heb je gekocht?
misschien ga ik straks nog ff nr stal, en morgen misschien stukje mennen, mits het gaat, want jack mist achter een ijzer. ( gebeurt altijd op dag van verhuis).
dinsdag weer les met lucas en donderdag wandelen met hem om te kijken hoe verkeersmak hij is.
wil eigenlijk zsm nr het bos met hem!!
CastaMickey schreef:Ik heb een rossner Amerika dressuur zadel. Ik wilde eigenlijk een bruine want dat staat echt super op mijn bontje maar die hadden ze niet meer 16,5" en ik pas echt veel beter in een 16,5" zadel dus dan maar zwart ja.. En dan ooit over een tijdje een bruin springzadel
) en ik heb zoveel plezier van hem! Ik krijg wel ontzettend vaak de vraag waarom ik voor een pony heb gekozen aangezien ik zelf 1,77 ben en mijn pony 1,17.

Of althans redelijk dichtbij.