Met een keukenschaar.. Ik had gisteren uitgewassen en gekamd En toen kon ik het zo rondom bijknippen en voor de kootholtes en achterkant til ik haar hoefen een klein stukje op en leg ze op Schoot..
Ik heb pluis geleerd dat ze netjes stil moet blijfen staan en kan naast haar voeten op de grond of op een krukje gaan zitten
Maar ben er inderdaad wel halfuurtje zoet mee! Maar dat vind ik juist wel leuk
Bohh ik heb daar echt geen geduld voor Ik had een keer die foto gezien dat iemand de sokken van z'n paard had ingevlochten en toen wou ik het ook proberen! Dus ik ging tussen zijn benen zitten en begon aan voet 1, ben opgestaan om een elastiekje te pakken en vond het wel mooi geweest. Voet 1 los gehaald en de rest niet meer gedaan hahahaha
Maar ik had weinig zin om mezelf nat te laten regenen en ik vermoed dat pluis er net zo over dacht!
Dus opgezadeld, de binnenbak vol balken gelegd en erop geklommen.
Vooraf was ze zoooo lief, lekker knuffelkont!
Ze deed het super goed in de bak! Ze is 0x gestruikeld en was lekker voorwaarts, de stap balken deed ze onwijs goed, kent ze natuurlijk al van aan de hand maar met een ruiter erop toch anders! Niks aangetikt en super goef opgelet.
Ze was ook super voorwaarts en meewerkend, dus ol de lange zijde een paar x aangedraafd en dan voor de bocht weer terug naar stap.
Ze deed het echt onwijs goed!
Lekker op een rose wolk ondanks het vieze weer
Nadiine__x
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-17 21:46
Voorproefje op sport shire?! Vandaag heeft mijn beste vriendinnetje haar in de knotten gezet! Zo leuk
Vanmiddag lekker met mijn meissie naar het bos! Voor eerst na hoefsmid weer onder zadel, hopelijk is dat struikelen nu over en kunnen we lekker verder opbouwen! En anders ga ik toch maar bakwerk doen met veel balkjes om haar bewuster te maken van haar benen met een ruiter op haar rug. Want weinig zin in een koprol :p haha!
Over 2 weken ook onderlinge dressuur op stal! Ik dacht voor de fun met pluis mee doen een Groen B proefje zonder galop. Maar die zijn nog best pittig zeg!! Van hand veranderen in middendraf en gebrokenlijnen in draf!
Granouk: Ja echt hoor!! Pluis kan ook eigenlijk alleen nog maar stappen en een lange zijde draven Maar schrok wel. Hoe pittig die proefen nog zijn.. Er lag ook een bixie! Nou rijd liever B
Sanne, Ja haha klopt! Het wordt echt al een hele dame zo!! Maar vooral in werk komt haar puppylook weer bove zetten en ze kan ook echt kijken met veulen oogjes, vermoed dat dat ook niet meer over gaat
Nadiine__x
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 19:29
Jaaaaa ze liep echt veeeeel beter!
We zijn zelfs een grote heuvel over geweest, vriendin was mee op de fiets die heeft ons begeleid naar beneden ivm struikelen, maar ze deed het super, stapje voor stapje!
En we hebben een best lang pad gedraafd, ook zonder te struikelen! Op de terugweg werd ze wat moe en merkte ik dat ze begon te sloffen en hierdoor kleine struikeltjes maakte. Maar de grote struikelingen zijn over! Dus nu lekker kilometers maken en optijd naar de hoefsmid..