Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Marleen_vA schreef:Tymone schreef:Wauw Marleen, wat een onwijs gave foto's zeg.
Ben trouwens wel benieuwd hoe je Sella zadel gaat bevallen. Heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar al wel eens naar gekeken.
Het testzadel waar ik op heb gezeten zat echt heerlijk! Wel moest het zadel nog gemaakt worden, omdat ik andere kussens nodig heb en ikzelf wil andere kniewrongen. Plus het zadel wordt donkerbruin met zwarte stiksels en detail. Santos heeft een extreem korte rug, dus het zadel moest echt voor Santos gebouwd worden.

.... T is verre van perfect maar ik ben blij met hetgeen we vandaag gedaan hebben 

en een stukje over de weg gestapt. Wielrenners ook geen probleem. Morgen vrije dag. 
.Tymone schreef:Gisteren is Yori weer eens ontploft op de trailer.
Hij is al een keer achteruit onder de stang door gegaan (hierbij heeft hij zijn sprong gescheurd), al een keer door het deurtje en nu dus weer onder de stang door (alleen wat schaaf- en kleine snijwonden lijkt het). Hij ontploft zodra je de klep dicht doet.
Weet niet of ik hier nog wel zin in heb.
Volgende week komt mijn trailer trainster kijken (heb er al eerder een gedragsdeskundige bij gehad).
Als dit niet opgelost kan worden, kan hij niet weggebracht worden om in te rijden. Aan huis is geen optie. Ik moet iemand hebben die er altijd op gaat.....
1 ding weet ik wel, zelf ga ik hem voorlopig echt niet meer in de trailer zetten.
En dan is er helaas nog maar 1 harde beslissing.

Tymone schreef:Gisteren is Yori weer eens ontploft op de trailer.
Hij is al een keer achteruit onder de stang door gegaan (hierbij heeft hij zijn sprong gescheurd), al een keer door het deurtje en nu dus weer onder de stang door (alleen wat schaaf- en kleine snijwonden lijkt het). Hij ontploft zodra je de klep dicht doet.
Weet niet of ik hier nog wel zin in heb.
Volgende week komt mijn trailer trainster kijken (heb er al eerder een gedragsdeskundige bij gehad).
Als dit niet opgelost kan worden, kan hij niet weggebracht worden om in te rijden. Aan huis is geen optie. Ik moet iemand hebben die er altijd op gaat.....
1 ding weet ik wel, zelf ga ik hem voorlopig echt niet meer in de trailer zetten.
En dan is er helaas nog maar 1 harde beslissing.