Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Esprit4 schreef:Wij hebben een pony met een bemerking te koop staan en duidelijk erbij dat hij niet geschikt is voor iemand die de sport in wil
En nog krijg je mailtjes is hij geschikt voor een jong meisje dat wil gaan springen
Of voor 300 wil ik hem wel over nemen dan krijgt hij een super huis
Euhhh how about no
Esprit4 schreef:Wij hebben een pony met een bemerking te koop staan en duidelijk erbij dat hij niet geschikt is voor iemand die de sport in wil
En nog krijg je mailtjes is hij geschikt voor een jong meisje dat wil gaan springen
Of voor 300 wil ik hem wel over nemen dan krijgt hij een super huis
Euhhh how about no

. Esprit4 schreef:B parcours en B dressuur zou die zeker nog wel kunnen springt hier ook wel eens je moet dan alleen niet verwachten dat hij elke keer er na goed zal lopen verschild veel van bodem dus ja potentie zit er wel in maar hoger dan de L2 word lastig voor hem denk ik

AnnemiekvM schreef:Mag ik mij ook melden?
Ben op zoek naar een gezond braaf paard voor mijn vader.
We hebben a twee keer gehad dat hij niet eens opgestapt is. Toch iets minder braaf...
Mijn vader is 64 en is echt niet op zoek naar een jong of schrikkerig dier. Heel duidelijk naar gevraagd, maar dan blijkt het toch erg tegen te vallen.

Benfan schreef:Dan zal ik wel weer 'dat kreng zijn' op bokt als ik zeg, is het niet beter om deze pony te laten afmaken als het niet goed komt, ipv te verkopen. Je weet zelf niet wat er aan de hand is, maar zet hem wel te koop? Beetje vreemd allemaal. Zou inderdaad eerst uitzoeken wat er precies mankeert aan het paard, en dan je beslissing maken. De kans namelijk dat hij weer de verkoop in gaat via een oplichter is enorm groot met paarden als dit.

Esprit4 schreef:Hij is na de aankoop(van een oplichter) klinisch gekeurd maar elke paardenliefhebber ziet gewoon dat er daar achter iets niet goed zit
En ik weet zeker wel de noodzaak van het keuren maar deze ben ik bij aankoop niet bij geweest normaal gaan we ook 2/3 keer kijken maar dit is gewoon een fout geweest
Maarja zoals een oplichter betaamt natuurlijk geen contact meer mee te krijgen hij heeft ook een duplicaat paspoort dus er is niks over hem terug te vinden
Wij zijn zelf een stichting voor gehandicapten dus we zitten niet ruim kwa geld
Daardoor hebben we hem ook nog niet door de medische molen gehaald omdat dit een grote uitgave op zich is mocht hij binnen een aantal maanden nog niet verkocht zijn gaat hij nog wel door de medische molen
StalNollie schreef:oplichter of niet dat heeft nu niks met de verkoop te maken. maar over enkele maanden heeft dit paard al meer gekost al dat je nu een keuring laat doen. en anders zou ik zeggen laat hem gaan dan weet je zeker dat hij niks meer kost en niet de handel in gaat. je krijgt hem zo niet verkocht en al helemaal niet voor dat geld
hier een adv niet paard gerelateerd maar een jurk staat er 2 op de foto linkse is al verkocht die is zwart en rechtse rood staat te koop. staat ook duidelijk in adv krijg ik toch een mail dat iemand interesse in de zwarte linkse heeft..! tja daar heb ik maar niet op gereageerd haha.

Kletskousz schreef:StalNollie schreef:oplichter of niet dat heeft nu niks met de verkoop te maken. maar over enkele maanden heeft dit paard al meer gekost al dat je nu een keuring laat doen. en anders zou ik zeggen laat hem gaan dan weet je zeker dat hij niks meer kost en niet de handel in gaat. je krijgt hem zo niet verkocht en al helemaal niet voor dat geld
hier een adv niet paard gerelateerd maar een jurk staat er 2 op de foto linkse is al verkocht die is zwart en rechtse rood staat te koop. staat ook duidelijk in adv krijg ik toch een mail dat iemand interesse in de zwarte linkse heeft..! tja daar heb ik maar niet op gereageerd haha.
Moedeloos van de mensen die niet kunnen lezen!
Al ben ik opzoek naar een zadel, wil persee dat type en merkzadel. Nieuwprijs ligt rond de 600/700 euro nieuw. Alleen dat budget is er nu even niet. Zie ze op Mp een enkeling staan, vraagprijzen 500,- bied netjes 400 euro en willen ze niet mee akkoord gaan of van de andere krijg je geen reactie. Tja ze staan allemaal 2,5 u rijden hier vandaan en zulke bedragen maak ik niet over naar vreemde