Wintercollecties 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:46

xSmilla, dat heb ik dus nooit gehad met Ooteman. Bij mij was het de volgende dag altijd binnen, heb al 3 keer besteld. Stond elke keer verbaasd van de snelle levering! :oo

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:47

bluelagoon schreef:
Dressuur past onder vzh en dressuur! :j

Oh super! Ik wist niet hoe lang de dressuur is maar als die er ook onder past koop ik de dressuur.

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:47

Ah super vervelend dan zeg! Ben helemaal fan van hun webshop want ze hebben echt alles! maar als dit de service is, weet ik niet of ik vaker wat ga bestellen. Voortaan toch maar weer op pad naar ruitersportzaken dan maar!

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:50

xSmilla schreef:
Ah super vervelend dan zeg! Ben helemaal fan van hun webshop want ze hebben echt alles! maar als dit de service is, weet ik niet of ik vaker wat ga bestellen. Voortaan toch maar weer op pad naar ruitersportzaken dan maar!

Raar.. ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee. :/ Wel jammer dat het zo lang duurt. :n

xSmilla

Re: Wintercollecties 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:51

Ja inderdaad, misschien ligt het aan de set, want het is wel oude collectie volgens mij. Dus vandaar vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met de Angel Blue set! Kost me toch een stuk minder dan de iceblue set van eskadron, voor bijna de zelfde kleur!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:57

xSmilla schreef:
Iemand ervaring met ooteman? Had de angel blue set van BR besteld op 29 september en nog steeds niks binnen, heb inmiddels al gebeld maar hij zou donderdag binnen zijn, nu bijna een week later en nog niks. Iemand ook dit probleem?

Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren heb ik gebeld en vandaag zoude ze binnen komen en dan meteen op de post. Ben benieuwd, anders gaat er weer een belletje.

Ruitersportzaak bij mij in de buurt kon ze ook bestellen alleen de peesbeschermers pas rond eind oktober. Daarom dacht ik doe via O.oteman, maar had net zo goed kunnen wachten op de ruitersportzaak bij mij in de buurt als het net zolang gaat duren :+ had ik me verzendkosten bespaard.

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:58

SRY schreef:
xSmilla schreef:
Iemand ervaring met ooteman? Had de angel blue set van BR besteld op 29 september en nog steeds niks binnen, heb inmiddels al gebeld maar hij zou donderdag binnen zijn, nu bijna een week later en nog niks. Iemand ook dit probleem?

Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren heb ik gebeld en vandaag zoude ze binnen komen en dan meteen op de post. Ben benieuwd, anders gaat er weer een belletje.

Ruitersportzaak bij mij in de buurt kon ze ook bestellen alleen de peesbeschermers pas rond eind oktober. Daarom dacht ik doe via O.oteman, maar had net zo goed kunnen wachten op de ruitersportzaak bij mij in de buurt als het net zolang gaat duren :+ had ik me verzendkosten bespaard.

Ahh, gelukkig ben ik niet de enige :D Vervelend gedoe zeg, had ze graag al binnen willen hebben

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:01

Erg apart zeg. :oo Ik heb (afkloppen!) daar nog nooit last van gehad.

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:04

Dus het ligt hopelijk echt aan de set en niet aan ooteman zelf? Want hoop wel vaker wat bij ooteman te bestellen.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:09

Dat zal wel zo zijn hoop ik voor je. :j

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:10

Denk dat het aan de set zelf ligt. Wil ze ook graag snel binnen hebben voor bij mijn Eskadron Big Square Ice Blue :D
O.oteman kreeg de kogelbeschermers nog binnen en ruitersportzaak bij mij in de buurt kreeg de peesbeschermers pas eind oktober :+
Normaal goeie service.

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:11

Ah oke, dan wachten we nog even af!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:15

Ik heb 1 keer bij ooteman besteld, 3 doekjes flink in de uitverkoop. Ik had ze binnen een paar dagen binnen. Dus ik denk dat het aan de set ligt en niet aan hun ;)

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:33

pradadaan schreef:
Ik heb 1 keer bij ooteman besteld, 3 doekjes flink in de uitverkoop. Ik had ze binnen een paar dagen binnen. Dus ik denk dat het aan de set ligt en niet aan hun ;)

Ah oke gelukkig maar! :)

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:01

SRY schreef:
Denk dat het aan de set zelf ligt. Wil ze ook graag snel binnen hebben voor bij mijn Eskadron Big Square Ice Blue :D
O.oteman kreeg de kogelbeschermers nog binnen en ruitersportzaak bij mij in de buurt kreeg de peesbeschermers pas eind oktober :+
Normaal goeie service.

Net op de site gekeken en mijn bestelling is uitgeleverd *\o/* Morgen dus hopelijk de angel blue peesjes binnen. Zaterdag foto te paard, dan is het setje eindelijk compleet 8-)

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:08

Ik had de angel blue bandages besteld 3 maanden bij mijn ruitershop en blijkt dat de angel blue heel moeilijk te verkrijgen is. Zowel het dekje, bandages als de peesbeschermers.

Ik heb nu de scapa angel blue bandages. Precies de kleur zoals de ice blue van eskadron.

Hier de bandages:

Afbeelding

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:25

Stille meelezer..... Sorry := maar.....

Mocht er iemand een very low budget shirt bij de eskadron ice blue zoeken..... Bij de Hema hebben ze een basic in precies (oke, nog niet naast elkaar gehouden := ) dezelfde kleur!

Als er vraag naar is, kan ik morgen een foto maken!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:27

Ik wil graag een foto :D
Dat zou leuk zijn, dan is mijn set helemaal compleet :))

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:30

Zelfde hier, nu ik de big square geregeld heb. :))

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:03

Ojee ik kon het ook niet laten. Aangezien ik hem niet meer via bokkers kon bestellen. Heb ik de big square ice blue maar gauw bij divoza besteld :o

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:13

dlientjuh schreef:
Ojee ik kon het ook niet laten. Aangezien ik hem niet meer via bokkers kon bestellen. Heb ik de big square ice blue maar gauw bij divoza besteld :o

Klopt hij is daar nu te bestellen zag ik daarstraks :j Vind hem heel tof!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:46

Aangezien ik niet zo'n groot budget heb als sommigen hier, moet ik van mezelf kiezen tussen de Eskadron ice blue bigsquare en de Eskadron navy bigsquare.. :Y)

Wat zouden jullie doen voor een haflinger ?

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:48

Flicka12 schreef:
Aangezien ik niet zo'n groot budget heb als sommigen hier, moet ik van mezelf kiezen tussen de Eskadron ice blue bigsquare en de Eskadron navy bigsquare.. :Y)

Vind de navy veel chiquer staan, ice blue veel zomerser, is dus maar wat je zelf wilt maar ik zou voor de navy gaan :)

Tis dat ik de navy op m'n friesjes niet super vind anders was die hier ook gekomen naast de capri en ice blue haha

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:50

Shari_Becker schreef:
Flicka12 schreef:

Vind de navy veel chiquer staan, ice blue veel zomerser, is dus maar wat je zelf wilt maar ik zou voor de navy gaan :)

Tis dat ik de navy op m'n friesjes niet super vind anders was die hier ook gekomen naast de capri en ice blue haha

Ja ik vind navy heel erg mooi staan op m'n haf, heb ook een Schöckemohle in de kleur navy die heel gaaf staat. Maar de ice blue is ook zo moooi ... :')

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:54

Neem de ice blue hah! Ook net besteld voor mijn haf O:)