Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSmilla schreef:Ah super vervelend dan zeg! Ben helemaal fan van hun webshop want ze hebben echt alles! maar als dit de service is, weet ik niet of ik vaker wat ga bestellen. Voortaan toch maar weer op pad naar ruitersportzaken dan maar!
xSmilla schreef:Iemand ervaring met ooteman? Had de angel blue set van BR besteld op 29 september en nog steeds niks binnen, heb inmiddels al gebeld maar hij zou donderdag binnen zijn, nu bijna een week later en nog niks. Iemand ook dit probleem?
SRY schreef:xSmilla schreef:Iemand ervaring met ooteman? Had de angel blue set van BR besteld op 29 september en nog steeds niks binnen, heb inmiddels al gebeld maar hij zou donderdag binnen zijn, nu bijna een week later en nog niks. Iemand ook dit probleem?
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren heb ik gebeld en vandaag zoude ze binnen komen en dan meteen op de post. Ben benieuwd, anders gaat er weer een belletje.
Ruitersportzaak bij mij in de buurt kon ze ook bestellen alleen de peesbeschermers pas rond eind oktober. Daarom dacht ik doe via O.oteman, maar had net zo goed kunnen wachten op de ruitersportzaak bij mij in de buurt als het net zolang gaat durenhad ik me verzendkosten bespaard.
SRY schreef:Denk dat het aan de set zelf ligt. Wil ze ook graag snel binnen hebben voor bij mijn Eskadron Big Square Ice Blue![]()
O.oteman kreeg de kogelbeschermers nog binnen en ruitersportzaak bij mij in de buurt kreeg de peesbeschermers pas eind oktober![]()
Normaal goeie service.
Flicka12 schreef:Aangezien ik niet zo'n groot budget heb als sommigen hier, moet ik van mezelf kiezen tussen de Eskadron ice blue bigsquare en de Eskadron navy bigsquare..![]()
Wat zouden jullie doen voor een haflinger ?
Shari_Becker schreef:Flicka12 schreef:Aangezien ik niet zo'n groot budget heb als sommigen hier, moet ik van mezelf kiezen tussen de Eskadron ice blue bigsquare en de Eskadron navy bigsquare..![]()
Wat zouden jullie doen voor een haflinger ?
Vind de navy veel chiquer staan, ice blue veel zomerser, is dus maar wat je zelf wilt maar ik zou voor de navy gaan
Tis dat ik de navy op m'n friesjes niet super vind anders was die hier ook gekomen naast de capri en ice blue haha