Ow super, ik kijk uit naar het verslag. Wel jammer dat we de weg ernaartoe niet meer hebben kunnen volgen, maar goed, dat moet ik maar van me af gaan zetten.
Wat ontzettend gaaf dat je op hem hebt gezeten! Ziet er ontspannen uit! Geniet er lekker van!
Wat ik mij wel afvraag, dit zadel, is dit zijn eigen zadel of een leen zadel? Je zit namelijk heel erg op de lepel, zadel lijkt te klein voor jou.
Dreamy
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 23:18
Het is mijn eigen zadel, zie idd dat het aan de kleine kant is. (had er nog niet eerder op gezeten, op 1x na bij een ander paard, maar eerlijk gezegd toen niet naar gekeken) Wordt dus toch inruilen voor een ander zadel (wilde ik al eerder doen, vooral omdat het zadel toen nog niet goed lag op zijn rug.. maar kon worden bijgevuld en goed worden gemaakt, alleen is mijn kont helaas wel te groot idd zo te zien)
Ja, dat zeker Hij deed het erg relaxed. Ik was ook meer gespannen voor het op en af-stappen natuurlijk, maar had ik me weinig zorgen over hoeven maken
ohh lekker zeg! ja dat op en afstappen bij een net zadelmak paard is altijd wel even spannend. je wilt het natuurlijk zo goed/soepel mogelijk doen. Heerlijk dat dat ook goed ging.
GEWELDIG DREAMY. En ik wens jullie een fijn en lang leven toe met veel gelukkige rij momenten.
En voor stal Rijnauwen een dikke pluim dat ze je niet in de steek hebben gelaten en gewoon door gegaan zijn op de weg waar zij in geloven. En daar hebben ze goed aan gedaan. Ik hoop dat je er nog een maandje mag blijven zodat alles goed bevestigd kan worden want jullie komen van ver. Begeleiding heb je denk ik nog wel een tijdje nodig.