http://www.bokt.nl/markt/ad/80936/devan ... itstraling
Bovenstaande Sterdanser vond ik ook interessant ja

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicole schreef:Tja als je een stuk of 6 paarden aanbied op marktplaats verwacht ik toch wel met beetje regelmaat gecheckt worden tuurlijk weet ik dat maarja dat ben ik.. Daarom bel ik ook liever
Mboots schreef:Nicole schreef:Tja als je een stuk of 6 paarden aanbied op marktplaats verwacht ik toch wel met beetje regelmaat gecheckt worden tuurlijk weet ik dat maarja dat ben ik.. Daarom bel ik ook liever
Hmm vreemd, ik heb op een ander paard gereageerd en heb wel een reactie van haar. Helaas ook geen telefoonnr in haar reactie anders had ik hem doorgestuurd. Het is voor mij 10min rijden dus als ze geen filmpje heeft, wil ik die wel gaan maken voor je.
annemarloess schreef:http://www.youtu.be/HmxWkZyoBWE wat vinden jullie hiervan?
Mboots schreef:Nicole schreef:Tja als je een stuk of 6 paarden aanbied op marktplaats verwacht ik toch wel met beetje regelmaat gecheckt worden tuurlijk weet ik dat maarja dat ben ik.. Daarom bel ik ook liever
Hmm vreemd, ik heb op een ander paard gereageerd en heb wel een reactie van haar. Helaas ook geen telefoonnr in haar reactie anders had ik hem doorgestuurd. Het is voor mij 10min rijden dus als ze geen filmpje heeft, wil ik die wel gaan maken voor je.
Selka schreef:Aha, het is nog vroeg??
*gaat op zoek naar het bokt smilie handboek*
Marus schreef:Selka schreef:Aha, het is nog vroeg??
*gaat op zoek naar het bokt smilie handboek*
Hih fantastisch! Je hebt het in ieder geval heel subtiel gebracht.
nee was het de mijne geweest dan ging ie voor bijna nop weg![]()
@Nicole: gatsie ik snap je #geduldopbrengenfrustratie# en ik snap niet dat als je zoveel paarden aanbied ZONDER telefoonnummer je pas zo laat gaat kijken op je mail.
roxiie schreef:Misschien heeft die 'ander' wel eerder gereageerd dan Nicole..
En heeft ze daarom ook al antwoord.
Buiten het feit dat ze dus wss niet erg actief op de mail zijn, vind ik daar nog niet zoveel vreemds aan. Puur gezien t feit we niet weten wanneer die andere reactie heeft gekrgen
Joycebunny schreef:Hé jammer Nicole, zat je net zo in spanning