Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paris_ schreef:Foeifoeifoei, er mocht niet meer om stemmen gevraagd worden. Anders worden de modjes gek van ons!
Ik had me toch een blunder... Was helemaal in paniek, omdat ik dat kaartje met 50 stemmen uit Bit kwijt was. Zoeken zoeken zoeken, maar natuuuuurlijk niet gevonden.. En na goed lezen stond er dat je die pas bij Bit 199 erbij kreeg. Oeps!
Ludique96 schreef:Als ik zo zie denk ik van sommige covers van hoe kan je zoveel stemmen krijgen terwijl ze
niet echt bijzonder zijn en van andere covers hebben ze niet zo veel terwijl die wel mooi zijn
lifaya schreef:Nayomie, de foto is inderdaad niet mooi en coverwaardig, maar dat maakt hem voor jou natuurlijk niet minder
Overigens, heb je toestemming gevraagd aan de fotograaf om de foto voor commerciële doeleindes te gebruiken? Gezien de foto, als je wint, gepubliceerd word for free en normaal een fotograaf dus betaald krijgt(of was het iemand anders die dat zei? )
Ik heb het opgegeven, zal nooooit winnen, zelfs niet als mensen opeens hun Bitcode gaan geven
lifaya schreef:Nayomie, de foto is inderdaad niet mooi en coverwaardig, maar dat maakt hem voor jou natuurlijk niet minder
Overigens, heb je toestemming gevraagd aan de fotograaf om de foto voor commerciële doeleindes te gebruiken? Gezien de foto, als je wint, gepubliceerd word for free en normaal een fotograaf dus betaald krijgt(of was het iemand anders die dat zei? )
Ik heb het opgegeven, zal nooooit winnen, zelfs niet als mensen opeens hun Bitcode gaan geven