Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Needje schreef:Waar kon je die merrie niet terugvinden vladimir?
vladimir1979 schreef:Needje schreef:Waar kon je die merrie niet terugvinden vladimir?
Needje, ik heb gezocht op Horsetelex; hierop alleen nakomeling met deze bloedlijn & leeftijd te vinden als de merrie Whisper (uit 2003of 2004), maar dat is ze niet. de eigenaar zegt dat het een volle zus is (Zira).
nog andere stamboek-site die wellicht wat completer is?
Belsje schreef:Ja fouten zijn menselijk, maar zelfs nu blijft hij beweren dat dat allemaal geen probleem is terwijl ik twee andere DA's plus een kliniek heb die zegt dat dat een hééééél groot probleem is. Als hij gewoon al zou toegeven dat hij daar fout was of dat het niet goed was, was ik ook al tevree.
Belsje schreef:Ik heb mijn paard in 2009 gekocht, RX goedgekeurd op de vier benen met een bemerking op het SPRONGGEWRICHT (uitstekseltje, 2mm op plek waar geen pezen/spieren lopen ...). Dus paard gekocht met bemerking mooi opgenomen in het koopcontract, incl vermelding dat het geen belemmering zou zijn voor gebruik.
Deze zomer: foto's laten nemen nadat paard kort begon te lopen: staalbeenfragment rechts, links een misvorming en een klein fragment. Concl trainer + DA was zo ongeveer inslapen .... Op zich tot hier geen probleem TOT mijn nieuwe DA de oude foto's naast de nieuwe legde waarop IDENTIEK dezelfde problemen te zien waren. Mijn oude DA vond het dus niet nodig dit te vermelden ....
vonneke schreef:Nee ok, maar als een veearts bij mij een bemerking zou vinden, waar dan ook, bij aankoop zou ik de foto laten herbeoordelen
Aimee schreef:Zoals Vonneke beschrijft, snap ik dat wel hoor.
De keurende dierenarts vindt een bemerking, maar vindt het geen bemerking voor de sport.
Als je daar zelf je twijfels bij hebt, iemand anders naar laten kijken of die het ook geen bemerking voor de sport vindt.