Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tagger schreef:Peppertree; Je hebt misschien wel gelijk. Alleen verzandt zo een discussie in eindeloos wetboek-geneuzel, terwijl het eigenlijk gewoon gaat over fatsoen en een beetje begrip voor elkaar.
Twee mensen maken voor hun hobby gebruik van hetzelfde stukje openbare weg en verdommen het om even op elkaar te wachten. Daar ging het over.
Karl66 schreef:De berm van de weg is deel van de weg en daar mag je als ruiter dus rijden. De berm van een fietspad is onderdeel van dat fietspad en daar mag je als ruiter dus eigenlijk ook niet rijden.
) die dan ook verbaasd kijken dat ze worden bedankt. maura schreef:Verography, nog heel even verder zoeken, dan zie vind je ook de nuance die de wetgever aanbrengt tussen verplichte en onverplichte fietspaden.
). amykimmie schreef:tagger schreef:Peppertree; Je hebt misschien wel gelijk. Alleen verzandt zo een discussie in eindeloos wetboek-geneuzel, terwijl het eigenlijk gewoon gaat over fatsoen en een beetje begrip voor elkaar.
Twee mensen maken voor hun hobby gebruik van hetzelfde stukje openbare weg en verdommen het om even op elkaar te wachten. Daar ging het over.
Eindelijk iemand die de insteek van dit topic snapt.
Rocamor schreef:tagger schreef:Peppertree; Je hebt misschien wel gelijk. Alleen verzandt zo een discussie in eindeloos wetboek-geneuzel, terwijl het eigenlijk gewoon gaat over fatsoen en een beetje begrip voor elkaar.
Eindelijk iemand die de insteek van dit topic snapt.
verography schreef:maura schreef:Verography, nog heel even verder zoeken, dan zie vind je ook de nuance die de wetgever aanbrengt tussen verplichte en onverplichte fietspaden.
Ik zou zeggen, kom maar op met je bron? Ik heb er moeite in gestoken iets te zoeken, maar ben benieuwd naar jouw bron (i.p.v. mijn tijd te verdoen met zoeken, weet jij denk ik al waar het staat).
tagger schreef:Twee mensen maken voor hun hobby gebruik van hetzelfde stukje openbare weg en verdommen het om even op elkaar te wachten. Daar ging het over.
. Ik vraag me af of het ironisch is of jammer, of toch onvermijdelijk omdat mensen nu eenmaal graag gehoord willen worden, dat het topic over die verdommende mensen binnen no-time verandert in een door elkaar kakelende massa mensen die het stuk voor stuk verdommen om te lezen wat anderen al meerdere keren hebben opgeschreven?
. nikilover schreef:TS heeft vaak genoeg gemeld, dat ze zich er bewust van was dat ze fout zat, dat ze de wielrenner verder niks kwalijk nam, enkel het schelden.
lezen mensen...![]()
en dat sommige mensen hier andere kinderachtig durven noemen... wat een verschrikking![]()
quera schreef:nikilover schreef:TS heeft vaak genoeg gemeld, dat ze zich er bewust van was dat ze fout zat, dat ze de wielrenner verder niks kwalijk nam, enkel het schelden.
lezen mensen...![]()
en dat sommige mensen hier andere kinderachtig durven noemen... wat een verschrikking![]()
Goh wie begon hier over offtopic? Pb zou beter zijn![]()
Ik bedoel daar alleen maar mee dat ik het met haar tekst eens ben. En dat is nog steeds niet kinderachtig of offtopic
quera schreef:nikilover schreef:TS heeft vaak genoeg gemeld, dat ze zich er bewust van was dat ze fout zat, dat ze de wielrenner verder niks kwalijk nam, enkel het schelden.
lezen mensen...![]()
Ik bedoel daar alleen maar mee dat ik het met haar tekst eens ben. En dat is nog steeds niet kinderachtig of offtopic
Rocamor schreef:nikilover schreef:TS heeft vaak genoeg gemeld, dat ze zich er bewust van was dat ze fout zat, dat ze de wielrenner verder niks kwalijk nam, enkel het schelden.
lezen mensen...![]()
maura schreef:verography schreef:Ik zou zeggen, kom maar op met je bron? Ik heb er moeite in gestoken iets te zoeken, maar ben benieuwd naar jouw bron (i.p.v. mijn tijd te verdoen met zoeken, weet jij denk ik al waar het staat).
Is dit een serieuze vraag? Anyway, google maar op 'verschil verplicht onverplicht fietspad' en kies de bron die je het leukst vindt.
.
Citaat:art 8: Ruiters
Ruiters gebruiken het ruiterpad.
Zij gebruiken de berm of de rijbaan indien een ruiterpad ontbreekt.
Zij gebruiken dus niet het trottoir of het fietspad.
verography schreef:Die link had ikzelf al gegeven, maar dit bevestigd nog niet of wij ook op niet verplichte fietspaden volgens de wet mogen komen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
verography schreef:@Noissue, het gaat niet om bewijzen, maar meer ook of in dit geval mijn kennis nog op pijl is. Volgens Brainless haar redenering zit mijn gedachtegang goed, maar ik ben nog steeds heel benieuwd naar een bron maura. Niet om gelijk te halen, maar pure interesse.
Men zegt telkens leuk, van bokt kan je niet leren, maar daar ben ik het niet mee eens. Zolang er maar bron onderbouwing is om te bepalen of het echt correcte informatie is.