Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Batlow schreef:Ik weet wat de risico's zijn, maar dat bij elk paard dat beleerd wordt, zitten er risico's aan! ik ga me zeker komende tijd praktisch verdiepen in het contact met jonge paarden. Afleren is inderdaad een stuk moeilijker dan iets aanleren, ik ken het!
Het is iets wat ik wel echt ga doen, maar ik heb het gevoel dat het zeker wel goed gaat komen. het eerst jaar zal ik zeker veel hulp hebben en nodig hebben. Ik zal ook niks zonder begeleiding doen, omdat ik alles 'goed' wil doen.
Pletje123 schreef:Batlow schreef:Ik weet wat de risico's zijn, maar dat bij elk paard dat beleerd wordt, zitten er risico's aan! ik ga me zeker komende tijd praktisch verdiepen in het contact met jonge paarden. Afleren is inderdaad een stuk moeilijker dan iets aanleren, ik ken het!
Het is iets wat ik wel echt ga doen, maar ik heb het gevoel dat het zeker wel goed gaat komen. het eerst jaar zal ik zeker veel hulp hebben en nodig hebben. Ik zal ook niks zonder begeleiding doen, omdat ik alles 'goed' wil doen.
Het is natuurlijk je eigen keuze en wij kunnen zo vanachter een computerscherm nooit helemaal goed inschatten of je handig genoeg bentmaar laat ik je dan nog 1 tip geven: kies voor een paard met een stabiel karakter en geen sensibel, rillerig type