Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:MyWishMax schreef:Ik blijf dat erg apart vinden dat je geen geld terug krijgt, maar moet 'ruilen'.
Dat is een vaak toegepaste bluftechniek. Het gros van de mensheid heeft geen idee van z'n rechten en plichten en daar wordt gebruik van gemaakt.
Er zijn meer stallen die dit doen, kwestie van hun voorwaarden goed lezen!
Daarnaast wil een briefje van de rechtsbijstandsverzekering ook nog wel wonderen doen. Juridisch hebben ze feitelijk geen poot om op te staan; maar je moet wel het lef hebben om ze een advokaat op hun dak te sturen.
Arabiertje* schreef:Ik weet niet of het zo slim is om er een advocaat op te gaan zetten, winnen doe je van zo iets toch nooit. En ben je ook al weer een paar euro's kwijt. Ik wil er ook helemaal geen ruzie om gaan maken, ik wil het gewoon oplossen. Het is voor mij ook zwaar en moeilijk, ik moet afstand nemen van een paard waar ik voor gevochten heb, en alles voor geprobeerd heb. En inderdaad zoals je zegt Seven, leven met het gedacht dat ze nadien weer verkocht wordt als top paard. Dat is het allermoeilijkste, ik wil dat zelf ook niet. Maar is er dan een ander oplossing? Buiten het feit dat ik dan de volle pot betaal en nadien gewoon over me heen laat lopen? Ik ben ook maar 18 jaar hé, het zou iets helemaal anders geweest zijn moest ze dat nu na een jaar of twee jaar gekregen hebben. Dan had ik haar gehouden, maar dat is het geval niet. Die gebreken heeft ze langer als een jaar, ik moet opzoek gaan naar een vervanger die ook dat geld niet eens waard gaat zijn en waarvan ik nooit zekerheid heb dat het kerngezond gaat zijn. Voor mij is het emotioneel heel zwaar, het liefst van al zou ik er gewoon mee ophouden. Maar dat is de makkelijkste uitweg natuurlijk...
Arabiertje* schreef:Alle paarden gaan daar tussen de 2000 en 6000 euro. Merrie die ik zaterdag getest heb, en die correct was maar buiten '' lopen '' niks anders kende. Vroeg hij ook nog 5000 euro voor.
Arabiertje* schreef:Alle paarden gaan daar tussen de 2000 en 6000 euro. Merrie die ik zaterdag getest heb, en die correct was maar buiten '' lopen '' niks anders kende. Vroeg hij ook nog 5000 euro voor.
MyWishMax schreef:Ik zou als ik jou was eens opschieten met rechtsbijstand bellen. Hoe sneller je dat doet, hoe sneller je weet waar je aan toe bent. Of je belt het juridisch loket.