Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar is vaak wel zo andere mensen daar. 
en die gaat echt niet voor de eerste de beste weg omdat ik al iets opt oog heb dus ik zie t wel
Vroeg in het voorjaar gaat hij in ieder geval hakkie takkie en daarna gaat hij ook niet meer goedkoop weg
MelanieB schreef:Een castratie is niet zo duur, dus vanwaar daarna duurder weg? Maar is zeker niet betuigd?
Maar wil liever gelijk een span, het is altijd zo'n gedoe om 2 goed bij elkaar passende (niet alleen qua kleur maar ook qua looppassen/snelheid) pony's te vinden
Heb een onwijs leuke welsh gezien, maar dat word echt lastig om daar wat mee te matchen, echt een machtig beestje
Maarja, wil echt graag een spannetje, liefst al die samen gelopen hebben en dat je dus weet dat ze gelijke passen ed hebben, scheelt mij een hoop zoeken/uitproberen/kopen en weer verkopen. Blijft lastig
Seasons schreef:@ MelanieB
Een Riverman merrie? 1.73 m?
Ja dankje, krijg al meer duidelijkheid. Wist echt niet wat ik nou moet vragen...
Niet om je te ontmoedigen hoor, maar dat zijn de belletjes die bij mij gaan rinkelen dan. 

Kan nu amper rijden (natte bak
) dus das wel even balen, maar gelukkig is hij er vrij makkelijk in