Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vind die waar je vandaag bent wezen kijken ook geweldig mooi!
En het kan alleen maar beter worden als we elkaar goed kennen en naar elkaar toe groeien enzo.
Dan ga je steeds beter passen. Ik vind het ook altijd schelen als ze wat uitgezwaard zijn. Van die iele paardjes zijn ook niks voor mij, ik rijd een hengst van 1.72 maar die lijkt net een pony als ik er op zit 
studiemiep schreef:Nou ik heb tenminste ook weer een update. Heb gisteren 2 stallen een email gestuurd voor extra informatie (karakter, rontgen goed etc) en of ze mij een richtprijs/vraag prijs konden geven.
1 stal geeft wel netjes antwoord op de vragen maar "vergeet" iig vermeld niet de richt/vraag prijs de andere stal gelukkig wel (paard blijkt net buiten mijn gesteld budget te zitten..) ik kan natuurlijk wel mijn budget verhogen maar ik heb nu eenmaal dat budget en dan wil ik er ook aanvast houden. Zeker omdat ik denk dat ik een redelijk budget heb (en ik juist op zoek ben naar een kleiner paard max 1.65 uitgegroeid maar bij voorkeur liefst nog kleiner (1.60-1.63) het paard hoeft ook alleen maar goed zadelmak te zijn. Afstamming vind ik totaal niet interessant want op een afstamming kun je niet rijden (helaas hangt er aan een blijkbaar goede afstamming meteen weer een prijskaartje pfff)
Ik vind ook dat er niets leuks te vinden is in Limburg/Brabant/Gelderland ( naja misschien vanaf 10.000 euro) ik zie helaas ook weinig kleine dames paarden op sporthorses staan. Vaak veel grote paarden tussen de 1.70-1.75 cm.
Maar goed onze zoektocht gaat verder.
Ik heb namelijk erg vaak dat ik geweldige leuke paarden tegenkom die voor mij echt te klein zijn..
bromfiets schreef:Dat is mooi, dat hij nog wat groeitDan ga je steeds beter passen. Ik vind het ook altijd schelen als ze wat uitgezwaard zijn. Van die iele paardjes zijn ook niks voor mij, ik rijd een hengst van 1.72 maar die lijkt net een pony als ik er op zit
Studiemiep: Ben je op zoek naar een merrie of ruin, of mag het ook een hengst zijn?
Misschien een idee om met een krukje op te stappen totdat je wat meer handigheid hebt gekregen?
). Ik ben dus ook niet specifiek op zoek naar dressuur bloed.
Dan moeten er veel mensen van hun weilanden af en dan moeten ze maar weg...
Achja, in de toekomst zal ik sowieso met mijn aanwinst met een krukje opstappen, doe ik met die van 1.58 meestal ook, is toch wat fijner voor de rug.studiemiep schreef:@Lioony/Bromfiets: ruin/merrie budget tot 7000 euro en geen cent meer![]()
![]()
Ik snap dat je voor een goede afstamming meer betaald maar 1 voor een ruin heb je er totaal niets aan, 2 op afstamming kun je niet rijden (een goede afstamming hoeft niet te betekenen dat je een goed paard hebt he). Ik ben dus ook niet specifiek op zoek naar dressuur bloed.
Is het niet zo dat er voor de winter juist wat meer paarden op de markt komen ivm dat anders de winter kosten/stalling etc er weer aankomen?
Misschien is er dan nog hoop voor mij.