Mike is echt prachtig Mariska hahhahh je vader wil met hem gaan mennen. En je hebt gelijk mijn tijd komt ook wel weer. Heb een manege ontdekt op 10 minuten afstand van ons huis. Alleen moet ik van mezelf nog even wachten met een eigen paard wel ga ik waarschijnlijk snel weer rijden.
Over Bob ik weet dat een paard met lyme nooit meer beter kan worden en dat het eigenlijk stukje bij beetje steeds slechter gaat. Soms lijkt het erop dat ze weer beter zijn maar spoedig volgt de terugval. Ik snap dat je hem niet kwijt wilt maar je moet je goed in je hoofd zetten dat deze dag toch gaat komen helaas. Jij weet het beste wanneer dit het moment is. Deze ziekte is niet tegenaan te vechten, langzaam aan neemt het meer beslag van het paard op zich. En wat je zegt steeds weer iets nieuws. Juist die ups en downs maken het moeilijk maar jij leeft naar het moment to ookal ben je je dat nog niet helemaal bewust. Het is supermoeilijk en geef jou en Bob een dikke knuffel.
Whahhhha Lonnie wat luisterd jouw Romy supergoed.
Wat een prachtige foto´s allemaal en ik moet eerlijk zeggen jouw haar is leuk juist een lekker fris koppie heb je.
Heerlijk te zien dat jullie weer geweldig kunnen genieten van elkaar.
Arme maikel ik snap dat je nog niet in staat bent om een datum te prikken. Heb gehoord dat het mooi weer is in Nederland ik hoop dat dat heel lang zo blijft en dat jullie nog lang van Vic mogen genieten.
Wat een prachtig nieuw paard heb je gekocht voor je dochter. Ze zijn ontzettend knap samen en kan me voorstellen dat ze direct verliefd was. Ben benieuwd naar een ritp van deze twee.
Wow Victor heeft er nog aardig zin in zeker een leuke foto!
Whahhhahh Marianne