Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?bluebeauty schreef:Ik kom even in dit topic binnenvallen. Ik kan een paard kopen voor een klein prijsje (meer geen idee hoeveel dat kleine prijsje is. Het is mijn verzorgpaard geweest. Ik zal al te zoeken naar een topic waarin je kan vragen hoeveel een paard (merrie, 15 jaar, wel dampig) ongeveer waard is. Weten jullie waar ik die vraag kan stellen?
)
. Ik heb net even geprobeerd het hardop uit te spreken maar het is niet makkelijk (mijn huisgenootjes zullen wel denken..).

Saar88 schreef:Haha daar zat ik ook over na te denken. Ik heb net even geprobeerd het hardop uit te spreken maar het is niet makkelijk (mijn huisgenootjes zullen wel denken..).
Ik vind het moeilijk een prijs te schatten. 4000? Heel erg natte vingerwerk hoor, ik heb er absoluut weinig verstand van! Hij is wel heel leuk, die jonkies hebben allemaal nog zo'n onbevangen en open blik! Ik vind hem lichamelijk al wel mooi ontwikkeld, zeker voor zijn 4 jaar!

Jessicajoann schreef:Wat een leuk paardje!
Ligt het aan mij, de foto, of klopt de bouw van dit ponytje niet?
http://link.marktplaats.nl/436755087
Saar88 schreef:Bella, je begrijpt dat wij nu heeeeeel nieuwsgierig zijn! Dus spam ons met foto's/filmpjes/verhalen! Hoe was je eerste lesje?

erg lief

Fijn dat ze goed aardt op de manege, dat geeft voor jullie allebei vast een stuk minder stress!