Cob lijkt me goed voor een D'tje. Mijn E pony heeft er ook een maat cob van, past prima. Mijn paard heeft een maat full, dat zal echt veel te groot zijn voor een D'tje.
MelanieB
Geplaatst: 19-03-11 10:00
A_R schreef:
Wauw mooie spulletjes hoor! zou je een foto van dat eskadron dekje willen maken als hij op je paardje ligt?
Enne, ja, paardlief is nieuwsgierig Dekje is beetje overbelicht , iphonekwaliteit
HypoStore
Geplaatst: 19-03-11 12:03
Ik heb nog een betere foto ontvangen van iemand die ik ken die het halster ook heeft, dit is maat Cob hier zie je ook dat het gevlochten deel een stukje dikker is
Wow dat halster is op die foto nog mooier! Ben vandeweek weer eens wezen shoppen, heb de Scapa Orange gehaald, en die is echt heul fel! Moet alleen nog even een foto maken..
Edit, bij het gareel het dekje dat ik besteld had maar geannuleerd, en toen vroegen ze 'welk dekje?'
lovebelly
Geplaatst: 19-03-11 19:14
Nou ik wil heel graag het eskadron maritim halster maar die is enkel nog in maat full. Tenzij iemand hem weg wilt doen, maar dat denk ik niet. De mensen die hem weg willen doen zijn zonder bont.
Ik vind hem heel mooi maar weten jullie misschien waar je hem kan halen. Halstertouw hoeft er niet bij.
Of weten jullie een ander mooi bonthalter voor op een donkerbruin/zwartbruine pony?
De Kentucky collectie komt deze week op www.jrsport.nl. De fotoshoot is gedaan maar de foto's waren nog niet klaar... Is wel een hele gave shoot geworden!
Ik heb voor mijn paard (zijn springzadel passen heel veel van mijn dekjes niet onder) wat nieuwe dekjes besteld. Meeste is van oudere collecties. Eén ervan is iig wel van de zomercollectie, de gele van eskadron