Ik weet niet of alles nog te koop is, maar dit was in elk geval te koop.
Halster (bruin) Sjabrakje(blauw of Bruin achtig) Deken + bandage's( blauw of bruin) Dames rijlaarzen
Djini
Geplaatst: 22-03-10 14:45
Bij de lidl hier hebben ze momenteel nog; Dekens, dekjes en halsters. Verder niet. Mijn vader neemt het halster voor me mee, dus ben benieuwd..
De bruine fleecedeken heb ik al een paar maanden. Gekregen voor mijn verjaardag van een anonieme gever.. Mijn pony heet toevallig Champion, dus vond het wel een hele toepasselijke deken omdat zijn naam er zo groot op staat. Ben er erg blij mee. Deken is niet al te dik, dat is wel fijn.
wanneer is er eigelijk weer iets tekoop bij de liddl van paarden? of is dat altijd zo?
Djini
Geplaatst: 22-03-10 17:17
rodoldeetje schreef:
wanneer is er eigelijk weer iets tekoop bij de liddl van paarden? of is dat altijd zo?
Nu hebben ze volgens mij overal wel wat. Hier is het niet altijd zo, maar is ook niet zo'n grote zaak. Dat zal misschien wel wat uitmaken. Als iemand trouwens de blauwe fleecedeken nog 2e hands heeft, dan heb ik misschien wel interesse..
qwertyg
Geplaatst: 22-03-10 19:37
Ik was laatst nog bij de lidl en bij ons hebben ze dekjes, halsters, handschoenen en laarzen. Ik vond de dekjes op zich wel leuk maar niet gekocht.
Ik heb de laarzen ook 2 maten groter dan mijn normale maat! Ze vallen namelijk heel erg klein.
Ik hebvandaag blauwe peesjes gekocht die perfect bij mijn lidl sjabrakje passen!
goudlokjes22
Geplaatst: 24-03-10 15:07
Ik heb vorige week de laarzen+handschoenen+blauwe sjabrak gekocht. Nadeel: Alles valt wel erg klein! Maat 41 heb ik daar gekocht, normaal past 38 mij goed. Voor mijn vriendin was alles veel te klein! Ook waren er al klachten geweest over sjabrak en deken, ook te klein. Maarja, het is wel lekker goedkoop! P.S X.
Tja.. voor sommigen zal het te klein zijn geweest en voor anderen misschien wel weer te groot Paarden hebben nu eenmaal verschillende maten, dus als je één maat aanhoudt, kun je nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen.
iefke
Geplaatst: 25-03-10 00:17
Moderatoropmerking:
Graag ontopic, offtopic verwijderd. Bedankt voor de medewerking.
Hoi, toen ze niet vorige week maar de keer daarvoor bij de lidl paardenspullen hadden, toen heb ik het bruine en het blauwe dekje met het logo erop gekocht. Onder mijn (groot vallende) 17,5 inch vzh Kieffer passen ze goed, maar ik heb wel de lussen aan de voorkant eraf geknipt omdat ie dan beter past, anders trekt het dekje strak en gaat de bies (die vrij stug is) schuren. Nu die lussen eraf zijn kan ik het dekje goed in de kamer trekken en ligt ie prima. Maar ik moet zeggen dat het dekje wel wat korter is dan andere dekjes, ik hou minder ruimte over achter het zweetblad zeg maar. Maar 't zijn wel hele leuke dekjes ! Andere spullen heb ik niet gekocht, ik vind de handschoenen echt minuscuul vallen (tja of ik heb gewoon grote poten, dat is ook zo ), maat 8 is de grootste maar die lag hier niet, verder is alles veel te klein. De zweetdekens vond ik ook erg leuk, maar agz ik er nog een heb en die al nauwelijks gebruikt wordt, is het onzin om er dan eentje bij te kopen. Maar leuk zijn ze wel !
Nou gister naar de Lidl geweest, ik vind het echt troep! Die laarzen zien er nou niet echt stevig uit en het dekje vind ik ook niet zo mooi. Vooral die lelijke opdruk! Het halster zag er dan wel stevig en vooral lekker zacht aan de binnenkant uit maar die kleur is echt verschrikkelijk.
Helaas mijn fleecedeken van de Lidl was ook te klein voor mijn fjord van 1.48. Gelukkig was mijn vriendin geintereseerd in de deken dus die heeft hem overgekocht van mij.
Ik heb een dekje op een tuiger liggen. Met gewoon een vzh zadel, en het gaat supper! Ook niet te groot, niet te klein.Terwijl het een behoorlijke tuiger is.