Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Courtisana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:42

Ik heb meerder keren meegemaakt dat mensen naar me begonnen te hinniken als ik langs fietste met mn paardrijkleding aan. :P

Of dat ze vroegen of ik 't peerd kwiet was (omdat ik op de fiets zat). En nog meer van dat soort humor.

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:48

als ik foldertjes loopt in mn rijkreldign staren ze me wel aan,maar ik vind het gewoon lekker zitten en tjaa wie doet er wat aan ?:= bovendien heb je ook onopvallende rijkleding ( ik zou geen roze rijbroek op straat aan doen hoor := )

__Astrid

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 19:51

Ik ga met mn rijkleding aan boodschappen doen 8-)
Best cool, zie je plots een andere paardenfreak aan de kassa staan! _O-

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:05

ik schaam me der echt ni voor hoor. Vorig jaar liep ik zo eens door hetstad en ben toen jongens van mijn klas toen tegen gekomen en zijden dak er heel goed uitzag met mijn rijkleding. :D

Evy_duce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:38

Ik schaam me er wel voor :o Want ik heb dan echt het idee dat jongens meer naar je gaan kijken omdat je dan zon strakke broek aan hebt. Hihi dat hoor ik ook wel eens.

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:39

Waarom zou je je er voor schamen als dat je sport is. Ik schaam me er niet voor ga gewoon de stad in ermee, naar school vind ik nog net iets te ver gaan maar naar de kermis of andere dingen als ik net paard heb gereden doe ik zo. Geen probleem hoor. ik schaam me er niet voor dat ik 'paardenliefde' heb

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:41

Nouja ik schaam me er wel voor als ik door die kleren naar paarden stink.. ga dan eigenlijk ook alleen met paardrijkleren aan tanken, want dan zit ik toch al op de scooter. :D

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:44

maakt me helemaal niets uit....zijn ook gewone kleren.
mensen komen toch ook wel in trainingsbroeken binnen, voor mij het zelfde :)

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:51

Buiten de paarden kan ik me als man niet echt op mijn gemak voelen in rijkleding. Het valt toch een beetje op :)

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:54

Ik schaam mij niet in mijn paardrijkleren.
Er zijn ook mensen in andere sport kleren en dat vind ik eigelijk hetzelfde idee als mijn paardrijkleren.
Ik loop ook gerust de winkel in met mijn kleren aan hoor.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:56

Ik schaam mij niet voor de kleren, wel voor de geur haha :+

A_mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:57

Sinds ik jodhpur rijbroeken draag voel ik me ok in mijn rijbroek, boodschappen doen, onverwachts een terrasje pakken, geen probleem!

Winterhold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 17:57

Heb er geen moeite mee; ik ben met mijn kledingstijl sowieso een aparte verschijning, dus met rijkleren zie ik er vaak nog enigszins normaal uit xD
En als mensen e rlast van hebben, kijken ze de andere kant maar uit ^_^

LadyLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 18:02

Ja, ligt eraan. Als ik op een paard zit schaam ik me er niet voor.
Hoort toch bij het plaatje. Soms ga ik als ik van mijn terug kom van mijn vzpaard naar de supermarkt, maar dan voel je je toch wel lopen.
Vroeger ging ik een keer in de week gelijk uit school paardrijden en ja, dan moest ik op school in de wc's omkleden. Maar voor ik die wc uitkwam keek ik toch mooi wel of er niet teveel mensen liepen.

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:55

ik schaam me er niet voor hoor.
heb zelf op een wellant college gezeten vroeger en vond het heerlijk om hele dagen in mn rijkleding rond te lopen zo dus ook op school :o

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:57

ik schaam me er niet voor en misschien doen zij wel een andere sport waarbij je naar dieren ruikt!

@wendy1989: _O-

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:02

Oh ik schaam me er niet voor hoor :P

Ik doe zeker 4x in de week boodschappen in de supermarkt als ik van de paarden vandaan kom. Ik werk tot 15 uur op stal en als ik dan naar huis moet om om te kleden speciaal voor de supermarkt, terwijl ik er op de terugweg langs kom, nee dat vertik ik haha.

Wel zorg ik altijd ervoor dat mijn laarzen netjes zijn, niet dat ze onder de mest of stof e.d zitten :P Dan voel ik me wel een beetje banketstaaf hihi.

LadyLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:05

Wendy1989 schreef:
ik schaam me er niet voor hoor.
heb zelf op een wellant college gezeten vroeger en vond het heerlijk om hele dagen in mn rijkleding rond te lopen zo dus ook op school :o

Ik zit ook op Wellant, maar nog kijken ze er nog raar naar hoor. :o

Brenn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:25

Ik schaam me er ook niet voor, bij ons in het dorp word heel veel paardgereden en ik denk dat ze het normaal vinden in de supermarkt haha en ik ben ook ooit in het pannenkoekenhuis wezen eten in mijn paardrijkleding haha maar dat is ook iets minder sjiek dan echt uit eten maar toen kwamen we ook net van wedstrijd af!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:29

totaal niet , ben er zelf een keer de stad mee in geweest haha!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:29

hhahaha brenda je begint het te LEREN!!!! _O- de ultieme bokker

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:32

Nee hoor, ik ren idd net zo makkelijk in mijn rijkleding de supermarkt in... ik zal er niet mee de stad in gaan maar even snel een boodschapje.. ja prima hoor.

Vaak doe ik dat bv net voor ik naar stal ga en aangezien ik altijd schone kleding aantrek zal ik niet zo naar knol stinken.

Ik heb het wel gehad na mijn wedstrijd in Marum. Prijsuitreiking duurde zo lang en mijn valse kind moest gaan oppassen maar we moesten nog wel even wat eten.
Ben ik in mijn wedstrijdkleding Mazzel ingerend, pizza naar binnen gewerkt en vent laten afrekenen want ik moest valse kind naar haar auto brengen.

Tja dan heb ik even zoiets van mmmmmmm, maar ach achteraf denk ik... ik vind het prima we moesten even snel iets ... eten

cementy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:57

kirsten87 schreef:
Schaam me totaal niet in me rijkleding, (mischien soms naar een rot op merking van iemand)
Sommige mannen vinden het zelfs leuk staan bij een vrouw. Er zijn genoeg website`s op internet waar vrouwen inrijkleren tekijk worden gezet. http://www.horseshows.tk, http://www.rubberrijlaarzen.com enz

Nou, heb even gekeken, maar er zitten leuke plaatjes tussen hoor.

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:14

ik kan rustig een boodschap halen als ik rijkleding aan heb , mijn vriend kijken ze wel aan als deze rijkleding aan heeft.

Pris_Odes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:33

Ik schaam me als ik in me paardrij kleding door de straat ofzo loop want dan zeggen ze van. Ga je alweer naar de paarden. En dat is ect niet leuk