Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KiWiKo schreef:ik heb nul moeite met stalpaarden...... heck als het moet staan ze bij mij ook op stal........ als het kan op het land.........
wat kan, kan........ wat moet, moet
Redrumfox schreef:KiWiKo schreef:ik heb nul moeite met stalpaarden...... heck als het moet staan ze bij mij ook op stal........ als het kan op het land.........
wat kan, kan........ wat moet, moet
Paarden moeten niet, die kunnen. MITS je ze een paardwaardig bestaan kunt bieden. Hier heeft iedereen een eigen visie op, maar ik neem aan dat we het er allemaal wel over eens zijn dat een paard toch zeker een paar uur per dag even de benen moet kunnen strekken (in vrijheid, dus niet onder het zadel).
whisperramse schreef:Al eens gekeken wat een bitloos hoofdstel kost?
Ik heb hier een gewoon hoofdstel liggen van 30 euro, maar nog geen enkel bitloos hoofdstel onder de 50 euro gevonden hoor...
__Shannon schreef:Sjongejonge, ik word soms kriegel van dit gezeur, wat kunnen sommige overdrijven.
Ik vind het echt een nutteloos topic Arabesk, we weten nou wel dat je Anti un-natural bent
jodi schreef:Sorry?__Shannon schreef:Sjongejonge, ik word soms kriegel van dit gezeur, wat kunnen sommige overdrijven.
Ik vind het echt een nutteloos topic Arabesk, we weten nou wel dat je Anti un-natural bent
Sommige mensen komen hier alleen langs omdat ze anti-Arabesk zijn
Niniane schreef:Met een 24 uur stalpaard kan ik veel minder medelijden hebben dan een paard dat neervalt in een hitte van 45 graden, broodmager, wondjes en zware lasten.
Zolang ze gezond zijn en regelmatig eruit worden gehaald en aandacht krijgen dan slaap ik er niet minder van.
Liezel1 schreef:Dit is weer zo typisch....
TS gooit een topic open door ergens tegenaan te schoppen, en laat zich vervolgens in het topic niet meer zien...
Redrumfox schreef:Slotty schreef:gaat arabesk nog wel reageren? vorige keer waren er ook zoveel vragen, en kwam er geen antwoord van haar kant..
dus hier nog een vraag: arabesk, wat wil je hiermee berijken? (en dat is gewoon een oprechte vraag)
Arabesk verkondigt liever haar mening dan dat ze naar anderen luistert. Dus verwacht vooral niet teveel.
jodi schreef:Volgens mij gaat het niet over Horse Event,maar over de huisvesting van de paarden in Deurne...