Zep schreef:Nog een puntje n.a.v. vandaag, waar ik het vanmiddag ook al even over had met Colinda:
Het ligt dus allemaal aan de instructie, en dat je een slechte instructeur hebt is niet helemaal aan jezelf te wijten want je weet niet beter. Bovendien is goede instructie "hoogdrempelig".
AdB is in wezen wat laagdrempeliger vanwege de clinics, die niet door grote organisaties op touw worden gezet maar door (over;))enthousiaste vrijwilligers. Maar dan nog betaal je 50 euro om mee te rijden, volgens mij betaal je dat bij Anky ook! dus zó laagdrempelig vind ik hem nu ook weer niet.
Laagdrempelig in dat opzicht dat je als B-ruiter bij Anky niet in de les komt. Dan moet je toch minstens al M2 rijden ofzo. Bij Antoine kan iedereen terecht (al zal een lichte of zware tourruiter hem niet nodig hebben
)
Citaat:
Het is tegenwoordig zo makkelijk om informatie te verzamelen, alleen al via bokt. Hoe kan je dan al die jaren nooit verder gekeken hebben dan de staldeur en aangenomen hebben dat jou "de juiste weg" verteld werd terwijl je paard in die jaren alleen maar slechter ging lopen??
Bij niet iedereen is het paard door de jaren heen steeds slechter gaan lopen. Sommigen waren al jaren bezig om het paard te laten verbeteren en dat lukte dan niet. Ik ben bijvoorbeeld nooit verder dan de L dressuur gekomen.
Via via hoor je dan van Antoine (nee, niet via BOKT, daar had ik toen nog niet eens van gehoord
) en ga je een les meerijden.
Mij is het goed bevallen en ik heb inmiddels 5 of 6 lessen van hem gehad. En er staat een week training in België in de planning. En dan ben ik dus nog eens een enduranceruiter en geen dressuurruiter (al zit een wedstrijdje na alle vooruitgang er misschien toch wel weer aan te komen)Bevalt het je niet, dan zoek je gewoon weer verder.....