Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
houten stuk!
Ik verloor mijn stijgbeugel en lag op de nek, de pony ging keurig (maar iets te snel) stilstaan waardoor ik zo over de nek als een glijbaan naar beneden viel 
.. Maar gelukkig stond ze gelijk weer op, om te kijken hoe het met me was 
, en die vond water dus errùg eng! Hij besloot dus om langs een plas te gaan die over het hele bospad lag, en loopt zo onder een laaghangende tak door, waar ik dus aan bleef hangen
En daar lag ik te kijken, lachend en wel

Was toen een jaar of 8 op een doodbraaf manègepaardje. 

:

tomcat701 schreef:
Deze!!!
mrie schreef:tomcat701 schreef:
Deze!!!
Ja is boeiend, wat ging je daar doen? De hindernis even inspecteren???
mrie schreef:Mijn grappigste val was dat ik voor een kluitje toeschouwers in een volkomen salto van het paard af stuiterde. Ik landde dus keurig op mijn voetjes. Voor het publiek het in de gaten had zat ik er weer op en ging op weg naar de volgende hindernis.
Later vroeg iemand die er bij gestaan had aan me: Gebeurde dat nou echt? Ja dat gebeurde dus echt....

) paard ging ervandoor, ik schrok en probeerde zwaarder te gaan zitten en hem tegen te houden, hij ging bokken, ik vloog door de lucht en heb er zwaar gekneusde ribben en een scheve ruggewervel aan overgehouden.
) niet gehad.
. Laurabram schreef:Mijn ergste: met paard en al omgekieperd in de Ardennen met als gevolgd met de ambulance naar het ziekenhuis (even buiten westen geweest, gelukkig alleen kneuzingen en een hersenschudding).
Mijn grappigste: zonder zadel gaan rijden, een pootje krijgen om er op te komen om er vervolgens aan de andere kant meteen weer af te kieperen.