Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ja
Evelli schreef:ik weet niet of je er de mogelijkheid voor hebt, maar op een meter of 5 voor het hek nog een draadje neerzetten dan de ponys niet gelijk bij het hek kunnen gaan staan
ben echt blij dat mijn pony uit de bebouwde kom staat en mensen er niet zo eventjes heen fietsen om de ponys te voeren
Werkt uitstekend.
Die staat mij ook niet aan. Ik heb drie jonge kinderen en die leer ik nu al dat je beesten van anderen nooit mag voeren zonder het aan de eigenaar te vragen. Het gebeurt veel te vaak nog. En jammergenoeg niet alleen bij paarden. Probeer maar eens met een klein hondje ergens te wandelen. Ons paardje staat ook op een pension. Er zijn er maar een paar te dik en die worden bijgevoerd door de eigenaren zelf. Die van mij staat er heel netjes op gewicht bij te staan. De pensionhouders bij ons zijn erg goed in de verzorging van de paardjes. dravergekkie schreef:ik ken het ook.
op het moment is het gelukkig minder.
we hebben zelfs gehad dat er een man kwam met zijn dochtertje , die steeds de pony's kwamen voeren en aaien.
1 pony had hun voorkeur en die gaven ze ook meer aandacht , gevolg dat er tussen de pony's ook vaak onderling ruzie werd.
als ik dan uitlegde waarom ik dat liever niet had , trok hij zich er niks vanaf en kreeg ik gewoon te horen wie ben jij om dat te vertellen aan mij..etc.
toen heb keer gedreigt de politie er bij te halen. sindsdien nauwelijks meer gezien.
, Bijt, Amputeert, niet voeren! hebben speciaal dieet, je kan toch ook iets kleiner lettertype doen? Als ze toch naar de wei lopen kunnen ze dat heus wel zienAriebombarie schreef:Niet voeren
afz. Sonja Bakker

)
): ze doen eigenlijk toch niets verkeerd...
Hadden die even spijt wat ze hadden gedaan
)
)