jessy82 schreef:hoi loody, ja dat wou ik net zeggen! Ik kan me ook haast niet voorstellen dat die mensen die eerst een verzorgpony hebben gehad niet liever gelijk een eigen paard/pony wouden hebben!
Maar ik kan me de reacties ook wel voorstellen,het klinkt mischien ook wel raar,net 4 maanden les en dan al denken aan een eigen paard!![]()
Maar ik denk dat als je gewend bent om met dieren om te gaan,dat dat al in je voordeel is. En ja..voor mij is een paard ook gewoon een dier!
Ik denk dat ik daarin ook wat nuchterder ben als andere mensen!
En dat geeft ook niks! Zoveel mensen zoveel meningen!
Ik heb wel goeie tips gekregen hier, ik ga lekker door met lessen,en volgend voorjaar zie ik wel eens verder!
O,ja toch nog een vraagje..mijn vriend vind dat het paard een "echte' stal moet hebben,maar ik denk dat een schuilstal genoeg is..wat denken jullie?? Voor een stoere tinker dus hé?!
Het is helemaal niet raar om al aan een eigen paard te denken....iedereen die besmet raakt is met het paardenvirus wil het liefst een eigen paard...

Gewoon rustig aan rond kijken en ze zijn er echt wel hoor de lieve, stoere rustige paardjes..
Je hebt genoeg dierenervaring dus ik zie voorzie geen problemen...en ook ik/wij de mensen met paarden weten ook niet alles...
Schuilstal is goed hoor...als het paardje maar droog kan staan(ik persoonlijk heb liever een "echte" stal)

)