Reading: geloof jij er in?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mellamoshan

Re: Reading: geloof jij er in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:05

maikeltje schreef:
Nee, zulk soort programma's kijk ik niet. En bovendien is het in de avonduren hier spits als ik geen vakantie heb want dan moeten de paarden en stallen etc nog gedaan worden Knipoog

haha vertrouw dan maar op mij Vork Clown

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:06

voor de mensen die wel eens een reading gedaan hebben, bij wie?!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:12

Tieneke schreef:
Maar in dat topic werd ook gesproken over een vriendin van iemand die nooit gereserveerd had (en dus ook niet op naam Knipoog ), omdat ze met die bokker meeging. En die kreeg ook een reading.

Dat was ik dus Haha!
Ik heb met open mond zitten luisteren.
Het was bij haar geen coldreading en geen voorkennis.

hopla schreef:
Wisten jullie dat ik kan vliegen door hard met mijn armen te klapperen?

En omdat nog niemand bewezen heeft dat ik niet kan vliegen kan ik het misschien echt wel.
Daarmee zeg ik dus precies hetzelfde als jij Amanda.

Ja hoor, dat is wel bewezen. Zwaartekracht heet zoiets. Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:12

Tieneke schreef:
Hopla, vliegen is zichtbaar, readen niet. Geen goede vergelijking dus.

En waarom niet zichtbaar en ook niet controleerbaar? Juist zo kun je gemakkelijk onzin verkopen.

Die arme dieren kunnen zich niet verdedigen.
Goh ik zie toch dezelfde dingen weer voorbijkomen.

Één groot reclame topic om readers geld in het laatje te bezorgen.

Hoort dit niet bij commercieel?

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:15

Is dat niet wat overdreven??
Dat je er niet in geloofd prima, maar omdat het gelijk af te doen als commerciele bende vind ik echt overdreven. Dan kunnen we ook beginnen met dingen die reguliere DA ons proberen wijs te maken.

Poohbeer

Daihyo

Ik zie nergens reclame. Alleen meningen.
Daar is dit topic toch voor?

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:16

Mag ik misschien iets vragen? Bloos Is bespreken ook reading? Bloos

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:17

Amanda schreef:

Kijk ff naar de post boven je....

Andere mensen moeten hun diensten wèl posten bij commercieel

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:18

slimmerik schreef:
Tieneke schreef:
Hopla, vliegen is zichtbaar, readen niet. Geen goede vergelijking dus.

En waarom niet zichtbaar en ook niet controleerbaar? Juist zo kun je gemakkelijk onzin verkopen.

Die arme dieren kunnen zich niet verdedigen.
Goh ik zie toch dezelfde dingen weer voorbijkomen.

Één groot reclame topic om readers geld in het laatje te bezorgen.

Hoort dit niet bij commercieel?

Je overdrijft. Ik zie niemand promotie maken voor zichzelf Knipoog En die ene post op die aantal pagina's.. En je noemt het "Één groot reclame topic"?

Ik denk echt serieus dat dit topic hetzelfde gaat verlopen als het vorige.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:20

Tieneke schreef:

Ik ook, ik snap ook niet waarom dit weer moet. Die zwevers hebben toch HK topics genoeg?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:21

slimmerik schreef:
Amanda schreef:

Die stond er nog niet toen jij je bericht posten, dus het is wel erg makkelijk om die nu aan te grijpen.
Dit is de enige link die er geplaatst is, als antwoord op een vraag, dus niet als promotie.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:24

Amanda schreef:
slimmerik schreef:

Die stond er nog niet toen jij je bericht posten, dus het is wel erg makkelijk om die nu aan te grijpen.
Dit is de enige link die er geplaatst is, als antwoord op een vraag, dus niet als promotie.

Als readers zich toch melden in dit topic dan is het toch een puur reclame topic? Dat jullie (modteam) dat zo niet willen zien snap ik niet. (of eigenlijk wel dus)

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:24

slimmerik schreef:
Tieneke schreef:

Ik ook, ik snap ook niet waarom dit weer moet. Die zwevers hebben toch HK topics genoeg?

er zit rechts boven aan de pagina zo´n rood kruisje hè, druk daar eens op dan! Als het je niet interesseerd, je niet gewoon mee kunt discuseren geven zonder iedereen over 1 kam te scheren of te beledigen, wat doe je dan in dit topic?! Je hebt je mening gegeven dat je er niet in gelooft, duidelijk, je hebt je punt gemaakt, je hoeft niemand te overtuigen hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:25

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:25

Hoezo dat nou weer? Het gaat hier over readingen, dan is het toch logisch dat een reader zich meld?
Als je een topic hebt over fysiotherapie en een fysiotherapeut meld zich dan roep je toch ook niet meteen dat het een reclametopic is? Of wanneer in een RT topic iemand zich meld die instructeur is?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:26

mellamoshan schreef:
er zit rechts boven aan de pagina zo´n rood kruisje hè, druk daar eens op dan! Als het je niet interesseerd, je niet gewoon mee kunt discuseren geven zonder iedereen over 1 kam te scheren of te beledigen, wat doe je dan in dit topic?! Je hebt je mening gegeven dat je er niet in gelooft, duidelijk, je hebt je punt gemaakt, je hoeft niemand te overtuigen hoor...

Daar gáán we weer. Natuurlijk ga ik mensen proberen te overtuigen dat reading niet bestaat. Blijf er bewijzen ook van geven. Tot het me verboden wordt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:27

slimmerik schreef:
Amanda schreef:
slimmerik schreef:

Als readers zich toch melden in dit topic dan is het toch een puur reclame topic? Dat jullie (modteam) dat zo niet willen zien snap ik niet. (of eigenlijk wel dus)

Even voor de duidelijkheid: ik ben in dit topic een gebruiker, geen mod. Op reclame kun je temmen.
Overigens is het een beetje raar dat een reader niet aanwezig mag zijn in een topic over readers Verward

Edit: wat BrittKitt zegt Ja

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:28

slimmerik schreef:
mellamoshan schreef:

Daar gáán we weer. Natuurlijk ga ik mensen proberen te overtuigen dat reading niet bestaat. Blijf er bewijzen ook van geven. Tot het me verboden wordt.

Dat is wel heel drastisch Vork
Mij overtuig je in ieder geval niet, het tegendeel is imo al vaak genoeg bewezen in mijn omgeving.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:29

Wanneer iemand mij koste wat kost probeert te overtuigen van iets vind ik dat spam en erg irritant.
Laat iedereen in zijn waarde en geloven in wat hij of zij wil geloven? Als iemand staat te roken naast mij vind ik dat vervelend en dan ga ik weg, of vraag ik of die persoon dat niet zou willen doen. Als iemand mij probeert te bekeren naar het christendom of wat voor overtuiging iemand ook heeft, doe ik hetzelfde want daar ben ik ook niet van gediend. Dat is precies wat jij ook doet maar dan andersom.

Waarom accepteer je niet gewoon dat er ook mensen zijn die een andere mening hebben? Je er bij neerleggen en jij weet toch dat je het wel beter weet, waarom heb je niet gewoon medelijden met die zielige onwetende sukkels van een afstandje?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:30

Judje schreef:
Aangezien het vorige topic ons heel veel uren werk, TeM's, sturende PB's en OW's heeft gekost, willen wij van te voren aangeven dat wij dit topic in de gaten houden. Wanneer dit topic dreigt te gaan verlopen als het vorige wordt hij direct gesloten en zal er daarna geen nieuw topic meer komen. Misschien is het een idee voor sommigen om de Bokt:Regels nog eens door te lezen alvorens te reageren. Lachen

Bij deze het verzoek de discussie inhoudelijk en fatsoenlijk te houden. Alvast bedankt!

Haha, ik moet hier toch wel om lachen hoor. Jullie weten best hoe dit topic gaat verlopen.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:31

BrittKitt schreef:
waarom heb je niet gewoon medelijden met die zielige onwetende sukkels van een afstandje?

Ik heb er teveel schadelijke gevolgen van gezien. Het is net zoals iemand waarschuwen tegen slechte stallen enzo.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:31

Poohbeer schreef:
Is dat niet wat overdreven??
Dat je er niet in geloofd prima, maar omdat het gelijk af te doen als commerciele bende vind ik echt overdreven. Dan kunnen we ook beginnen met dingen die reguliere DA ons proberen wijs te maken.

Dat vind ik toch wat anders.
Als een DA een medicijn voorschrijft dan doet ie dat met een gedegen medische achtergrond. Wanneer een reader iets voorschrijft en dat doet zonder medische achtergrond, kan dat ontzettend schadelijk zijn voor het paard. Ook al gaat het dan om een of ander kruid of homeopatisch middel. En ook dat gebeurt en helaas loopt dat niet altijd even lekker af. Dat soort dingen vind ik ontzettend kwalijk.
Gelukkig doet niet iedereen dat, maar er wordt op die manier wel ingespeeld op tienermeisjes die van hun ouders niet voor iedere scheet de DA mogen bellen en uit wanhoop dan maar uitwijken naar een reader. Ook volwassen mensen die wanhopig zijn zoeken vaak in dit soort gevallen naar een alternatief als bv een reading. En daar wordt soms erg handig op ingespeeld en er moet evengoed vaak voor betaald worden.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:32

Ja maar ook in jou voorbeeld hou je op een gegeven moment op als iemand toch niet wil luisteren. Dan hou je de eer aan jezelf en draai je je hoofd weg. Tenminste, ik wel Nagelbijten / Gniffelen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:32

Diablo schreef:
Judje schreef:
Aangezien het vorige topic ons heel veel uren werk, TeM's, sturende PB's en OW's heeft gekost, willen wij van te voren aangeven dat wij dit topic in de gaten houden. Wanneer dit topic dreigt te gaan verlopen als het vorige wordt hij direct gesloten en zal er daarna geen nieuw topic meer komen. Misschien is het een idee voor sommigen om de Bokt:Regels nog eens door te lezen alvorens te reageren. Lachen

Bij deze het verzoek de discussie inhoudelijk en fatsoenlijk te houden. Alvast bedankt!

Haha, ik moet hier toch wel om lachen hoor. Jullie weten best hoe dit topic gaat verlopen.....

De banlijst willen ze aanvullen Ja (geintje)