maikeltje schreef:Nee, zulk soort programma's kijk ik niet. En bovendien is het in de avonduren hier spits als ik geen vakantie heb want dan moeten de paarden en stallen etc nog gedaan worden
haha vertrouw dan maar op mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maikeltje schreef:Nee, zulk soort programma's kijk ik niet. En bovendien is het in de avonduren hier spits als ik geen vakantie heb want dan moeten de paarden en stallen etc nog gedaan worden
Tieneke schreef:Maar in dat topic werd ook gesproken over een vriendin van iemand die nooit gereserveerd had (en dus ook niet op naam), omdat ze met die bokker meeging. En die kreeg ook een reading.

hopla schreef:Wisten jullie dat ik kan vliegen door hard met mijn armen te klapperen?
En omdat nog niemand bewezen heeft dat ik niet kan vliegen kan ik het misschien echt wel.
Daarmee zeg ik dus precies hetzelfde als jij Amanda.
Tieneke schreef:Hopla, vliegen is zichtbaar, readen niet. Geen goede vergelijking dus.
Dela schreef:voor de mensen die wel eens een reading gedaan hebben, bij wie?!
Is bespreken ook reading?
Amanda schreef:Ik zie nergens reclame. Alleen meningen.
Daar is dit topic toch voor?
slimmerik schreef:Tieneke schreef:Hopla, vliegen is zichtbaar, readen niet. Geen goede vergelijking dus.
En waarom niet zichtbaar en ook niet controleerbaar? Juist zo kun je gemakkelijk onzin verkopen.
Die arme dieren kunnen zich niet verdedigen.
Goh ik zie toch dezelfde dingen weer voorbijkomen.
Één groot reclame topic om readers geld in het laatje te bezorgen.
Hoort dit niet bij commercieel?
En die ene post op die aantal pagina's.. En je noemt het "Één groot reclame topic"? Tieneke schreef:Ik denk echt serieus dat dit topic hetzelfde gaat verlopen als het vorige.
slimmerik schreef:Amanda schreef:Ik zie nergens reclame. Alleen meningen.
Daar is dit topic toch voor?
Kijk ff naar de post boven je....
Andere mensen moeten hun diensten wèl posten bij commercieel
Amanda schreef:slimmerik schreef:
Die stond er nog niet toen jij je bericht posten, dus het is wel erg makkelijk om die nu aan te grijpen.
Dit is de enige link die er geplaatst is, als antwoord op een vraag, dus niet als promotie.
slimmerik schreef:Tieneke schreef:Ik denk echt serieus dat dit topic hetzelfde gaat verlopen als het vorige.
Ik ook, ik snap ook niet waarom dit weer moet. Die zwevers hebben toch HK topics genoeg?
mellamoshan schreef:er zit rechts boven aan de pagina zo´n rood kruisje hè, druk daar eens op dan! Als het je niet interesseerd, je niet gewoon mee kunt discuseren geven zonder iedereen over 1 kam te scheren of te beledigen, wat doe je dan in dit topic?! Je hebt je mening gegeven dat je er niet in gelooft, duidelijk, je hebt je punt gemaakt, je hoeft niemand te overtuigen hoor...
slimmerik schreef:Amanda schreef:slimmerik schreef:
Die stond er nog niet toen jij je bericht posten, dus het is wel erg makkelijk om die nu aan te grijpen.
Dit is de enige link die er geplaatst is, als antwoord op een vraag, dus niet als promotie.
Als readers zich toch melden in dit topic dan is het toch een puur reclame topic? Dat jullie (modteam) dat zo niet willen zien snap ik niet. (of eigenlijk wel dus)

slimmerik schreef:mellamoshan schreef:er zit rechts boven aan de pagina zo´n rood kruisje hè, druk daar eens op dan! Als het je niet interesseerd, je niet gewoon mee kunt discuseren geven zonder iedereen over 1 kam te scheren of te beledigen, wat doe je dan in dit topic?! Je hebt je mening gegeven dat je er niet in gelooft, duidelijk, je hebt je punt gemaakt, je hoeft niemand te overtuigen hoor...
Daar gáán we weer. Natuurlijk ga ik mensen proberen te overtuigen dat reading niet bestaat. Blijf er bewijzen ook van geven. Tot het me verboden wordt.
Judje schreef:Aangezien het vorige topic ons heel veel uren werk, TeM's, sturende PB's en OW's heeft gekost, willen wij van te voren aangeven dat wij dit topic in de gaten houden. Wanneer dit topic dreigt te gaan verlopen als het vorige wordt hij direct gesloten en zal er daarna geen nieuw topic meer komen. Misschien is het een idee voor sommigen om de Bokt:Regels nog eens door te lezen alvorens te reageren.![]()
Bij deze het verzoek de discussie inhoudelijk en fatsoenlijk te houden. Alvast bedankt!
BrittKitt schreef:waarom heb je niet gewoon medelijden met die zielige onwetende sukkels van een afstandje?
Poohbeer schreef:Is dat niet wat overdreven??
Dat je er niet in geloofd prima, maar omdat het gelijk af te doen als commerciele bende vind ik echt overdreven. Dan kunnen we ook beginnen met dingen die reguliere DA ons proberen wijs te maken.
Diablo schreef:Judje schreef:Aangezien het vorige topic ons heel veel uren werk, TeM's, sturende PB's en OW's heeft gekost, willen wij van te voren aangeven dat wij dit topic in de gaten houden. Wanneer dit topic dreigt te gaan verlopen als het vorige wordt hij direct gesloten en zal er daarna geen nieuw topic meer komen. Misschien is het een idee voor sommigen om de Bokt:Regels nog eens door te lezen alvorens te reageren.![]()
Bij deze het verzoek de discussie inhoudelijk en fatsoenlijk te houden. Alvast bedankt!
Haha, ik moet hier toch wel om lachen hoor. Jullie weten best hoe dit topic gaat verlopen.....
(geintje)