Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niine schreef:Booh wat erg. Inderdaad iets lastigs haha. Misschien samen afspreken 1 x in de week ofzo. Maarja eigelijk mag het gewoon NIET;

SecretLIN schreef:Ik zou ook niet 1x in de week toestaan om ze maar rustig te houden ofzo het zijn JOUWN paarden en niet die van iemand anders ze horen er gewoon vanaf te blijven ja aaien van achter het hek oke daar kun je niet veel tegen doen maar voor de rest moeten ze opzouten
Dat er zulke brutale kinderen zijn zeg sjonge jonge
ik heb ook een Fjord ook echt een knuffelkont moet er niet aan denken dat er iemand zomaar bij het land op gaat en al helemaal niet erop gaat zitten ik zou echt super pissig zijn.. heb mijn fjordje aan huis staan gelukkig..
Denk dat je idd het beste een bord kunt ophangen met verboden toegang..
ik zou verschrikkelijk boos worden !
Ik heb alles gelezen en er zijn veel goede reacties geplaatst met wat je eventueel zou kunnen doen TS(Of je hebt het al gedaan).
. Maar staat gelukkig op een pensionstal waar niet zomaar mensen komen. 
) maar toen ben ikpaardje2005 schreef:SecretLIN schreef:Ik zou ook niet 1x in de week toestaan om ze maar rustig te houden ofzo het zijn JOUWN paarden en niet die van iemand anders ze horen er gewoon vanaf te blijven ja aaien van achter het hek oke daar kun je niet veel tegen doen maar voor de rest moeten ze opzouten
ik heb ook een Fjord ook echt een knuffelkont moet er niet aan denken dat er iemand zomaar bij het land op gaat en al helemaal niet erop gaat zitten ik zou echt super pissig zijn.. heb mijn fjordje aan huis staan gelukkig..
Ze heeft al een vinger toegestoken door te zeggen dat ze de pony's best mogen aaien, maar die kinderen hebben haar hele hand genomen en besloten lekker op de pony's te rijden.
Sorry hoor, maar dan heb je mij over de zeik.
Het zijn toch HAAR pony's. Dus moet zij haar pony's maar opofferen om een stelletje onopgevoede kinderen rustig te houden???
Nee dat gaat mij te ver, veel te ver.
Opvoedkamp daar moeten ze heen in de zomervakantie. Leren dat ze met hun klauwen van andermanseigendommen af moeten blijven.
paardje2005 schreef:SecretLIN schreef:Ik zou ook niet 1x in de week toestaan om ze maar rustig te houden ofzo het zijn JOUWN paarden en niet die van iemand anders ze horen er gewoon vanaf te blijven ja aaien van achter het hek oke daar kun je niet veel tegen doen maar voor de rest moeten ze opzouten
Ze heeft al een vinger toegestoken door te zeggen dat ze de pony's best mogen aaien, maar die kinderen hebben haar hele hand genomen en besloten lekker op de pony's te rijden.
Sorry hoor, maar dan heb je mij over de zeik.
Het zijn toch HAAR pony's. Dus moet zij haar pony's maar opofferen om een stelletje onopgevoede kinderen rustig te houden???
Nee dat gaat mij te ver, veel te ver.
Opvoedkamp daar moeten ze heen in de zomervakantie. Leren dat ze met hun klauwen van andermanseigendommen af moeten blijven.
[/quote]
Dat hoeven ze bij mijn paarden echt niet te proberen! Die zijn braaf hoor, daar niet van, maar als ik ze betrap ben ik niet meer zo braaf!
Onze paarden staan momenteel ook op een stuk langs een zandpad in plaats van achter de boerderij omdat het gras op is. In het voorjaar staan ze daar ook altijd en ik heb in april een man midden in het weiland aangetroffen die daar helemaal niets te zoeken had. Volwassen kerel he, 45 ofzo. Toen was ik ook allesbehalve aardig en ik heb hem het weiland uit gestuurd. Hij vond dat ie niets verkeerd deed, wilde de paarden van dichtbij bekijken. Ik vond dat dat ook wel van achter het hek kon, waar hij overheen was geklommen. Zegt ie: zijn het jouw paarden dan?! Toevallig wel ja. Wat een eikel!

janouk schreef:Het ergste is nog, dat als die meiden per ongeluk wel door een hoef van jouw pony geraakt worden om een of andere reden. Dan zullen die ouders jou wel snel weten te vinden. Want je bent als eigenaar aansprakelijk voor de schade die een van jouw pony's toebrengt aan derden.
.
janouk schreef:Het ergste is nog, dat als die meiden per ongeluk wel door een hoef van jouw pony geraakt worden om een of andere reden. Dan zullen die ouders jou wel snel weten te vinden. Want je bent als eigenaar aansprakelijk voor de schade die een van jouw pony's toebrengt aan derden.
).