Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:De probleempaarden die ik ken, waren NH-paarden....
JoviBan schreef:runningkawa schreef:Jovi
En mijn antwoord daarop is volmondig ja
De probleem paarden rijzen de pan uit....
...of was het dan eigenlijk probleem mensen?![]()
Vroegah kocht je als 12 jarige geen pony als je vader en moeder niet in de paarden zaten
Nu wel....
Ouders denken dat het een hond is oid.... hebben er ook geen verstand van...
Zie de topics hierover op bokt (en natuurlijk irl)
Helemaal waar, dat gebeurt zeker.
Maar die "probleempaarden", waar komen die vandaan? Zijn dat wellicht ook de afgedankte "sportpaarden" van al die gedreven "paardenmensen"?
Nadenkertje.
runningkawa schreef:Vroegah kocht je als 12 jarige geen pony als je vader en moeder niet in de paarden zaten
Nu wel....
Ouders denken dat het een hond is oid.... hebben er ook geen verstand van...
Zie de topics hierover op bokt (en natuurlijk irl)
Snoevie schreef:wat mooi dat iedereen het er mee eens is,schijnbaar zijn er dus helemaal niet zoveel mensen met paarden als in het stukje doet lijken..........(ahum)
Snoevie schreef:wat mooi dat iedereen het er mee eens is,schijnbaar zijn er dus helemaal niet zoveel mensen met paarden als in het stukje doet lijken..........(ahum)
JoviBan schreef:[Helemaal waar, dat gebeurt zeker.
Maar die "probleempaarden", waar komen die vandaan? Zijn dat wellicht ook de afgedankte "sportpaarden" van al die gedreven "paardenmensen"?
Nadenkertje.
Barmat schreef:IndianLady schreef:Barmat ik ken inmiddels je humor en topics een beetje en ondanks dat er een serieuze ondertoon aan zit kan ik wel degelijk het sarcasme gemakkelijk onderscheiden. En idd een heleboel mensen voelen zich aangesproken. Dan is mijn vraag, waarom voel je je aangesproken?
Dan zal er ergens toch wel een schoen staan die gepast moet worden zeg ik altijd
Miss_Montana schreef:Snoevie schreef:wat mooi dat iedereen het er mee eens is,schijnbaar zijn er dus helemaal niet zoveel mensen met paarden als in het stukje doet lijken..........(ahum)
Ik denk dat er niet veel mensen met paarden op bokt zitten. Eerder paardenmensen
Snoevie schreef:daar twijfel ik dus weleens aan!
Miss_Montana schreef:Snoevie schreef:wat mooi dat iedereen het er mee eens is,schijnbaar zijn er dus helemaal niet zoveel mensen met paarden als in het stukje doet lijken..........(ahum)
Ik denk dat er niet veel mensen met paarden op bokt zitten. Eerder paardenmensen
KiekKiek schreef:Mooi geschreven! Er zijn maar weinig probleempaarden, we hebben in Nederland een overvloed aan probleemmensen (Ja, mijn paard doet dit, mijn paard doet dat, ojaa joh, en jij dan?) Als er 1 ding is wat ik van Mouse fantastisch heb geleerd is dat het 9 van de 10 keer aan mij ligt, zoek het eeeerst bij jezelf en dan bij je paard!
Citaat:Het ik kom met de vraag hoe bepaal je of iemand paardenmens is of een mens met paarden, geef mezelf als voorbeeld, mn paard staat voorop krijgt goed spul, wordt nagekeken krijgt dr inentingen noem maar op, veel dingen die somige mensen niet eens elk jaar laten doen.
Geef aan dat ik ook setjes heb, puur als VOORBEELD.