Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Uthrick schreef:Maanling, ik heb er niks op tegen dat je in "mijn" topic reageerd, maar ik vind je wel een beetje drammerig en aanvallend overkomen. Mijn vraag was waarom mensen met een Rabobanksjabrak rijden, dat mensen daar op antwoorden is juist de bedoeling dus respecteer hun keuze dan ook.
. Daarbij is het ook nog een sjabrak van zeer goede kwaliteit. Als iemand van geen kant kan rijden, kan hij dat ook niet verbergen door met een RABObank dekje te gaan rijdenCitaat:Mag ik trouwens vragen wat zo'n dekje kost, want mensen gaan toch zeker geen 30,- uitgeven aan zo'n dekje om te laten zien ''dat ze zo goed zijn, want ze rijden met een rabo dekje die je normaal gesproken alleen kunt winnen''
Maanling schreef:Ik heb geen klachten gehad, alleen een hele leuke pm. Jij misschien?
Maar goed, ik wens je nog vele topicpagina's toe. Het was een interessante discussie, maar ik zal niet meer reageren.
Tavanta schreef:Begrijp eigenlijk niet dat je wilt betalen om met reclame te mogen rijden

LiNdA1986 schreef:Denk dat het bij veel mensen ook iets is om te laten zien dat ze heel wat zijn
) Citaat:Iemand heeft em gestolen en verkocht
Laat em dr veel plezier mee hebben..
Tavanta schreef:Begrijp eigenlijk niet dat je wilt betalen om met reclame te mogen rijden

LimaMambo schreef:dus de SCAPA rage is over??