Mijn vriendin rijd af en toe op Goofy, maar zelf ben ik er eigelijk niet zo'n voorstander van om zomaar mensen op je paard te laten. Maar omdat ik weet dat het met me'n vriendin echt goed zit vind ik het goed
Bij ons komt er niemand op behalve ik of mijn zus. Uitstappen wordt wel eens gedaan, maar zoals mijn nichtje van 8 mag er dan weer niet op. Die is nog veel te druk en dan zijn die paarden van ons echt niet te vertrouwen....
kitty_gomez
Geplaatst: 14-06-08 10:59
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Eigenlijk alleen Saartje's verzorgster mag op haar rijden, en dan ook alleen als ik erbij ben . Maar zij komt de laatste tijd niet zo vaak meer, dus eigenlijk ben ik de enige
op macho mogen ze gerust rijden, alleen als ik er bij ben, en wanneer ik dat ook wil op dorritt komt niemand anders dan ik en mijn zus. Dor heeft een gebruiksaanwijzing.
maar zelf heb ik wel moeite als vreemde er op willen zitten zoals met een bijrijdster oid. gewoon ja ik weet neit hoe ik het moet zeggen, niet dat ik niet vertrouw maar gewoon om het feit dat het dan een wild vreemde is en ik die gene niet ken tja, mijn gevoel
Ligt eraan wie en wat de rijervaring is. Heb sinds 2.5 jaar een meisje dat mijn paard ook rijdt etc en tevens de helft van alle kosten betaalt, paard is in feite net zoveel van haar als van mij. Als wij niet kunnen hebben we meestal een vaste bijrijdster die hem rijdt. Verder komen er niet snel andere mensen op, tenzij het een 'speciaal' geval is.
ik laat alles 1 vriendin erop rijden omdat ik van haar weet dat ze goed kan rijden. maar vreemde mensen ofzo laat ik er niet op. ze is al niet de makkelijkste en ze kunnen je paard verpesten als ze er veel op rijden en dingen ermee doen die jij niet wilt
Eerst liet ik iedereen op me ponys. Maar let nu erg op iedereen laat me fjord maar beetje draven enzo, maar je moet hem echt aan het werk zetten. Ik heb namelijk savonds gelijk moeite met hem tijdens het rijden als smiddags er iemand maar een beetje op gehobbelt heeft en zijn gang heeft laten gaan. Natuurlijk mag dat wel een keer, maar niet zoals hun doen. Dus ben ermee gestopt, sommige mogen nog wel maar niet meer iedereen
Ja tuurlijk =] maar ik moet wel zeker weten of ze goed met paarden om kunnen gaan en kunnen rijden, anders is het basta. we hebben namelijk een jong een paardje en dan moet je altijd voorzichtig blijven,,,
Mijn paard heeft een lange gebruiksaanwijzing dus ik laat er zeker niet zomaar iedereen op. Er zijn 2 meiden op mijn stal die haar goed kennen en met haar om kunnen gaan en ik laat hen er wel eens op rijden als ik zelf niet kan. Maar van hen weet ik dat ze voorzichtig met haar omgaan maar haar ook aan durven pakken als dat nodig is. Ik ben er de eerste keren wel zelf bij geweest. Verder mag mijn zusje wel eens op haar rondstappen als ik gereden heb.
Op mijnes gaat ook niet iedereen. Er zijn een paar mensen die ik er op laat, en dat alleen omdat ik weet hoe zij met paarden omgaan en omdat ik weet dat het vertrouwt is. Maar voor de rest niet..
Een paar van mijn vriendinnen die goed kunnen rijden mogen er van mij op. Heb ook nog 1 vriendin die pas een halfjaartje op rijles zit en die laat ik er niet op, alleen al omdat mijn paard behoorlijk pittig is en ik denk dat ze haar nog niet aankan. Heb er geen problemen mee als iemand anders een x erop wil, zolang ze niet gaan trappen of in dr mond gaan trekken. Dan mogen ze ophoepelen.
Bij mij komt er niemand op mijn paard. Maar dat komt omdat het van de eigenaren niet mag. Op mijn vorige paard kwam ook niemand, op één goede vriendin van me na. Voor de rest houd ik daar niet zo van (en het paard ook niet ).
kitty_gomez
Geplaatst: 20-06-08 16:22
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt