Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:Precies, dus je hebt barmhartig gehandeld, hoor, trek het je niet aan!
Is het fair om zo'n dier al die stress aan te doen? Je DA heeft volgens mij goed gehandeld.
barbara1970 schreef:Tjee meisje vreselijk hoor echt heel veel sterkte, en natuurlijk heeft niemand daarboven de pik op je, dit zijn dingen die gebeuren nou eenmaal, de een krijgt meer verdriet te verwerken dan de ander.
Helaas het hoort bij het leven, hoe moeilijk het ook is.
Meschien grijpt jou verhaal me aan omdat ik vanmorgen mijn opa begraven heb, wie weet maar ook dat hoort bij het leven.
Toch moet je proberen het leven ook van de mooie kant te zien, de positieve want die is er zeker wel ook al is het nu gewoon verrrot.
Het zal nog een tijd heel erg moeilijk voor je worden maar probeer je de goede dingen te herinneren, het heeft gewoon niet zo mogen zijn, maar dat wil zeker niet zeggen dat het in de toekomst ook niet mag zijn.
Jou geluk komt vast nog wel, geloof me.
Het is nog nooit zo donker geweest of het word altijd weer licht, houdt je daar aan vast.
Weet je wat zo bijzonder is, mijn opa zou gezegd hebben, de merrie heeft jou uitgekozen om dit voor haar te dragen. Ja mijn opa was ook een paardengek in hart en nieren en soms werd ik wel een beetje kriegel van zijn uitspraken maar volgens hem zou de merrie dat nooit gedaan hebben als je dit niet kon dragen.
Oke dus houdt je daar aan vast, het komt er dus gewoon op neer dat jij gedaan hebt wat je kon en meschien wel meer, gewoon omdat je van haar houdt en zo iemand als jij geloof me daar ligt vast iets moois voor je in het verschiet, maar nu nog niet je verdriet is t groot, straks als je tranen opdrogen en je weer een beetje kunt lachen zal je zien dat het leven ook heel veel moois te bieden heeft.
Veel sterkte lieverd