hier word ik boos om......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Cindy

Re: hier word ik boos om......

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:01

Vind ik ook een beetje asociaal..

Een tijd terug was ik met een vriend en onze pony's naar het bos. We reden op een ruiterpad dat ook was aangegeven als ruiterpad in een rustig galopje. Er stonden op dat deel ruiterpad ook wat sprongetjes, en er was geen wandel/fietspad naast. Loopt er midden op het ruiterpad een man met 2 jonge kinderen.. Dat konden we in dat bochtige bosweggetje compleet niet zien aankomen! Later bij de trailer kwam deze man nog naar ons toe en vond dat wij onverantwoord bezig waren.. Omdat hij daar met zijn jonge kinderen liep. En hij wist niet dat het een ruiterpad was. (was aangegeven, +het was een zandpad met hindernissen) Dat vond ik echt te gek voor woorden dus ben er maar niet op ingegaan..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:37

Soms is de bewegwijzering ook niet alles, hier in het bos liep ik gisteren op een pad, zie ik aan het einde van het pad een bordje staan verboden toegang, rustgebied voor wilde dieren, tja aan de andere kant mist dat bord, dan kan het voor de boswachter duidelijk zijn, maar voor wandelaars niet.

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:41

Wij hebben in de duinen hier in de buurt 1 bepaald persoon die dat erg leuk vind om je in volle galop in te halen. Hij is er al 100 keer op aangesproken (later geschreeuwd) maar doet hier helaas niets mee.
Wat ik voor de rest op de ruiterpaden tegenkome is erg verschillend: Honden, mountainbikers, crosbrommers, wandelaars en wat ook erg leuk is, zijn bramenplukkende mensen op het ruiterpad haha

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:15

ik heb eens gehad dat toen mijn pony 1 jaar was een motorrijder het grappig vond om op ons in te rijden.....

pony schrok,sprong weg,gleed uit....wat als resultaat......een scheve hoef die nu,3 jaar later, nog steeds niet recht is en uitgegroeit is tot bokvoetje

was toen ook flink pissig

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:45

En wat dacht je van een hele grote groep wielrenners die op een weggetje met heel de groep keihard langs je paard crosse!
Mijn paard keerde kont naar binnen dreigend , maar ze fietste gewoon keihard door, hetzelfde geldt had ze een trap gegeven en was er iemand gewond geraakt!