Schamen voor je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pluklief

Re: Schamen voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:47

Ik schaam me eigenlijk noot voor mijn pony of verzorgpony's.
Saar zet je soms wel even lekker voor paal om midden op een straat te gaan stilstaan omdat je niet de kant op gaat die madame graag wil. Nou dan sta je wel mooi voor aap met een pony van 77 cm die geen stap meer wil verzetten Tong uitsteken

frannyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:15

Mijn verzorgpaard gromt, als ik aan het rijden ben en ik iets vraag waar mevrouw geen zin in heeft!
De eerste keer dacht ik echt dat ze me er af zou gooien, maar dat doet ze dan weer net niet! is heel grappig, zij aan het grommen en ik heel hard lachend erop.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:27

Oh echt lache dit topic! ROFL
Mijn pony laat altijd scheten als ze bokt. En ze doet heel vaak gemeen tegen andere. Bloos
En het paard van mijn zus is echt zo'n varkentje soms. En ze kan ook niet mooi hinniken. Maar het is wel een grappig beestje, want ze heeft haar hele leven wedstrijden gelopen enzo, is nu 22 en trippelt nog rond als een veulentje. Vork Dus ik kan er ook wel weer om lachen.

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:59

Ik was zondag op wandeling met nog 2 andere van stal.
Door het bos, we waren aan het draven en rechts van ons is een soort fietspad, zodat de fietsers makkelijk door het bos kunnen. Was daar een meneer in een elektrische rolstoel wat een eng geluid dus maakte. Paard voor mij draaft mooi verder en mijn merrie stopt zo en kijkt met van die grote ogen, om dan in galop te vertrekken tot achter het paard voor mij.
Daar schaamde ik mij toch hoor, die mensen worden waarschijnlijk al zo veel bekeken, en dan moet die van mij ook nog zo sullig doen.
Voor de rest schaam ik me niet hoor voor haar Clown

soooooR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:04

hahahah ja dat soort momenten heb ik ook vaak met mijn fjord bram.. hij kan heel mooi lopen, hij paradeert langs de weg, ik voel me trots.. er komt iemand naders langs die me jaloers aankijkt.. en jahoor. bram stuikelt en gaat op zijn plaatje.. hij is soms echt lomp.. hij let niet op en flap, daar gaat hij weer..

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:20

hahaha heb om sommige dingen hier heel hard moeten lachen Haha!

Mijn bijna driejarige merrie is lomp en heeft de attentiespanne van een goudvis. Ze stoot haar hoofd gemiddeld 2 keer per dag aan de voerbak als ze hooi staat te eten en dan ineens iets of iemand hoort in de stalgang (het zal je toch overkomen dat je iemand met brokjes mist!!). Je zou verwachten dat ze op een gegeven moment wel weet waar dat ding hangt Nagelbijten / Gniffelen

En qua hinneken is het werkelijk oorverdovend: keihard en hoog als een veulen. Als je er per ongeluk naast staat ben je half doof. Ze hinnikt ook erg veel, en vaak en je hoort haar overal bovenuit (je zou haar tenslotte eens over het hoofd kunnen zien) dus we noemen haar ook wel Ma Tokkie Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:42

wahahahha omg heb eerst over de grond gerolt van t lachen Haha!

Maar mijn vorige paard kon ook nie hinniken, dat hoorde je gewoon bijna nie hahah

En ik heb het wel eens in het bos gehad bij een pannenkoeken restaurant ( met min husidige paardje ). Ging ze met dr achterwerk op de paal zitten voetjes van de vloer en heen en weer aan t gaan, nou toen schaamde ik me dood voor dat volle restaurant in t bos ja

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 08:29

soooooR schreef:
hahahah ja dat soort momenten heb ik ook vaak met mijn fjord bram.. hij kan heel mooi lopen, hij paradeert langs de weg, ik voel me trots.. er komt iemand naders langs die me jaloers aankijkt.. en jahoor. bram stuikelt en gaat op zijn plaatje.. hij is soms echt lomp.. hij let niet op en flap, daar gaat hij weer..

Ohh ja dat is wel herkenbaar Haha!
Zo mooi vind ik dat altijd haha

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 16:29

De mijne weet precies dat hier een topic over is ... ben gaan rijden ... er komt een jogger aan ... ik waarschuw d'er met mijn benen ... maar op het moment dat de jogger passeert doet ze haar beroemde 4 - benen-omhoog-en-met-knal-terug-op-de-grond-sprong ... resultaat: van schrik springt die jogger in de gracht ... zat helemaal onder het slijk ...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:29

ROFL Ahhh dat meen je niet, wat een mega-actie!
Wat zal die jogger zich hebben kapot geschaamd! Bloos!

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:35

Mijn stoere cremello hengst heeft echt een behoooorlijk hoog hinnekje (en HARD) ut doet zeer aan je oren als je er naast staat! en hij hinnekt vaak!!

De buurman had al tegen z'n klein kinderen gezegt dat het paardje altijd heel veel lacht!

Whaha ik ben wel trots op em Haha!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 16:36

BrittKitt schreef:
ROFL Ahhh dat meen je niet, wat een mega-actie!
Wat zal die jogger zich hebben kapot geschaamd! Bloos!

Nee helaas niet, die was heel boos om mijn 'gevaarlijke' paard Bloos

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:27

Ik schaam me wel eens voor de hond..

Die komt dan bij je staan en laat dan zo'n
'pffffffffff' scheetje.

Lekker als je visite hebt en ze er niet van kunt overtuigen
dat het de hond was..

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:30

Oehw, m'n vriendin was bezig met een paard beleren.
Uiteindelijk een klein buitenritje gemaakt...
Ze laat scheten en schrikt dus van haar eigen scheten en vliegt er van door, tjah Clown

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:04

Mijn oude pony kon altijd heel veel gapen en gekkebekketrekke als je met iemand in een serieus gesprek was. Huilen van het lachen En is, zoals je ziet, ook erg fotogeniek. Bloos Het is niet te geloven. Sorry voor het aantal foto's, maar dit moet geillustreerd worden. Vork Vooral die tweede foto. Omg. Haha! Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:07

O wat heerlijk, ik zou mij daar dus juist niet voor schamen, geweldig, jouw paard net even anders dan een andere.

Er zijn ruinen net schrille hoge hinniken die ook niet om aan te horen zijn.

Maar alles wat mijn paard doet vind ik geweldig, als hij netjes loopt gloei ik van trots, een paard met absoluut geen dressuurbeweging Haha! Haha! Haha!

Wees trots op alles wat je dier is, alles, het is je beste maatje..!!

MalouR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:09

die 2e foto! ROFL
mijn "stoere" fjordenruin hinnikt ook heel hoog, echt grappig Clown

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:24

Hij kreunt en gilt bij alles wat hij doet. Echt een homootje. Haha!
Met poepen, rollen moet hij de hardste kreungeluiden produceren, met zich stoer gedragen door met z'n voorbeen te slaan of een bokje te geven naar een ander paard moet er een verwijfd gilletje bij gemaakt worden. Zelfs als hij gewoon eens even lekker in z'n eentje aan het rennen is en hij besluit z'n edele achterbeentjes eens tegelijk op te tillen moet erbij gegild worden.

Hij is daarbij ook heel lomp en een meester in uitbreken zonder daarvoor moeilijke handelingen te moeten verrichten. Vooral als er iemand bij z'n stal komt die hij niet goed kent, dan kan je er wel vanuit gaan dat hij een paar minuten later op een halve meter brede strook gras tussen de paddock en de sloot staat te grazen.

Hij hinnikt ook heel hoog en verwijfd trouwens, loopt (bijna) tegen prullenbakken gaan, valt om als hij van een helikopter schrikt, heeft een hanglip, maakt rare geluiden na het eten, laat z'n tong nog even als een tuitje uit z'n mond steken na het drinken, struikelt over het randje van z'n stal, bedelt om eierkoeken om het vervolgens keihard in het rond te spugen...

Dat beest spoort gewoon niet helemaal. Haha!

En dan is er ook nog de zwaar en laag hinnikende merrie, die eigenlijk niet echt vreemde/domme dingen doet.
Al gilt ze wel naar alles en iedereen op vier benen en kijkt pisnijdig naar de stapmolen. Schijnheilig Oh en ze geeft kusjes. Haha!

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:30

Toen mijn grote(1.73), sterke vent, zich compleet liet overrompelen door een shetlander van ver in de dertig...moest ik toch vreselijk lachen met vuurrode wangen.

edit: of toen hij echt geboeid stond te kijken en niet meer voorruit te krijgen was bij een stilstaande auto op een afgelegen plek, thja auto schudde een beetje...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:38

Er was trouwens ook nog eens iets moois met een pony die ik af en toe wel eens reed. Die stond in de wei met de ruin die ik hierboven al uitvoerig besproken had. Huilen van het lachen
Het was nogal modderig, maar ze moesten zonodig rondcrossen alsof ze twee jonge goden waren en die pony die galoppeert door een modderig deel, remt iets af en glijdt zo onderuit, op z'n rug, pootjes rechtop de lucht in en glijdt zo een paar meter verder. Huilen van het lachen Huilen van het lachen
Je kon me ondertussen echt oprapen van het lachen. Gelukkig stond hij gewoon op, sprong met vier benen de lucht in en crosste vrolijk verder. Haha!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:41

Als mijn paard aandacht wil, laat ze 'scheten' met haar mond. Echt te genant om te horen! Kan er ook wel om lachen, maar het is natuurlijk niet normaal Haha!
Daarnaast is ze hormonenmerrie, zwiept ze nogal met haar staart. Ook sproeit ze zomers nogal veel. Daar schaam ik me soms wel een beetje voor...

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:43

Whahaha ! Nagelbijten / Gniffelen
Ik begrijp wat je bedoelt ! *LOL* Ik heb ook een mooie, elegante dressuurmerrie die ook zo hinnikt ! Echt met een heel zware stem. Haha!
Ik was een keertje in de les aan het rijden & in het midden van de les hinnikte ze & mijn instructrice zo: 'amai ze zal ook een keer iets zeggen'
Whaha ...kvind het wel grappig... Tong uitsteken

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 19:58

Spirit schreef:
Hij kreunt en gilt bij alles wat hij doet. Echt een homootje. Haha!
Met poepen, rollen moet hij de hardste kreungeluiden produceren, met zich stoer gedragen door met z'n voorbeen te slaan of een bokje te geven naar een ander paard moet er een verwijfd gilletje bij gemaakt worden. Zelfs als hij gewoon eens even lekker in z'n eentje aan het rennen is en hij besluit z'n edele achterbeentjes eens tegelijk op te tillen moet erbij gegild worden.

Hij is daarbij ook heel lomp en een meester in uitbreken zonder daarvoor moeilijke handelingen te moeten verrichten. Vooral als er iemand bij z'n stal komt die hij niet goed kent, dan kan je er wel vanuit gaan dat hij een paar minuten later op een halve meter brede strook gras tussen de paddock en de sloot staat te grazen.

Hij hinnikt ook heel hoog en verwijfd trouwens, loopt (bijna) tegen prullenbakken gaan, valt om als hij van een helikopter schrikt, heeft een hanglip, maakt rare geluiden na het eten, laat z'n tong nog even als een tuitje uit z'n mond steken na het drinken, struikelt over het randje van z'n stal, bedelt om eierkoeken om het vervolgens keihard in het rond te spugen

ROFL ROFL ROFL ROFL ik kom echt niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:01

Nee, die van mij heeft helemaal niks waarvoor ik dat denk haha. Mijn paardje is gewoon een droompaardje (A)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:04

Geweldig topic dit Tong uitsteken en die foto's haha!
zo ken ik er nog een Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Schamen? TUURLIJK NIET!
Ik lach me dood om mijn lekkere poepdoos Tong uitsteken
haha ze kan ook gapen op 'commando'
Als je over haar neus aait gaat ze gapen ROFL