Saar zet je soms wel even lekker voor paal om midden op een straat te gaan stilstaan omdat je niet de kant op gaat die madame graag wil. Nou dan sta je wel mooi voor aap met een pony van 77 cm die geen stap meer wil verzetten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dus ik kan er ook wel weer om lachen.

soooooR schreef:hahahah ja dat soort momenten heb ik ook vaak met mijn fjord bram.. hij kan heel mooi lopen, hij paradeert langs de weg, ik voel me trots.. er komt iemand naders langs die me jaloers aankijkt.. en jahoor. bram stuikelt en gaat op zijn plaatje.. hij is soms echt lomp.. hij let niet op en flap, daar gaat hij weer..

Ahhh dat meen je niet, wat een mega-actie!
BrittKitt schreef:Ahhh dat meen je niet, wat een mega-actie!
Wat zal die jogger zich hebben kapot geschaamd!

En is, zoals je ziet, ook erg fotogeniek.
Het is niet te geloven. Sorry voor het aantal foto's, maar dit moet geillustreerd worden.
Vooral die tweede foto. Omg.

Oh en ze geeft kusjes.

Ik heb ook een mooie, elegante dressuurmerrie die ook zo hinnikt ! Echt met een heel zware stem.
Spirit schreef:Hij kreunt en gilt bij alles wat hij doet. Echt een homootje.
Met poepen, rollen moet hij de hardste kreungeluiden produceren, met zich stoer gedragen door met z'n voorbeen te slaan of een bokje te geven naar een ander paard moet er een verwijfd gilletje bij gemaakt worden. Zelfs als hij gewoon eens even lekker in z'n eentje aan het rennen is en hij besluit z'n edele achterbeentjes eens tegelijk op te tillen moet erbij gegild worden.
Hij is daarbij ook heel lomp en een meester in uitbreken zonder daarvoor moeilijke handelingen te moeten verrichten. Vooral als er iemand bij z'n stal komt die hij niet goed kent, dan kan je er wel vanuit gaan dat hij een paar minuten later op een halve meter brede strook gras tussen de paddock en de sloot staat te grazen.
Hij hinnikt ook heel hoog en verwijfd trouwens, loopt (bijna) tegen prullenbakken gaan, valt om als hij van een helikopter schrikt, heeft een hanglip, maakt rare geluiden na het eten, laat z'n tong nog even als een tuitje uit z'n mond steken na het drinken, struikelt over het randje van z'n stal, bedelt om eierkoeken om het vervolgens keihard in het rond te spugen
ik kom echt niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en die foto's haha!