Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda__ schreef:je kunt zowieso al beginnen met brainstormen, zodat je wat ideen op 'papier' hebt staan.
Daarna zullen er maar enkel moeten zijn die daadwerkelijk alles moeten gaan regelen en die ook de regels gaan opzetten.
want dat gaat toch niet met z'n alle.
Ja tuurlijk kan dat, maar ik zie door de bomen het bos niet meer zo.
Het wordt nu gewoon onoverzichtelijk, en dat bedoelde ik ermee.
Zoals je misschien had gelezen, of anders moet je even teruglezen, is het ook niet het idee om met 50 paarden ergens te overnachten. Maar met kleinere groepen te rijden, (dus estafette idee) , en dan eventueel nog als het gaat verspreiden op slaapplaatsen.
Daarnaast heeft ook al iemand aangeboden om met een busje en tweepaardstrailer mee te rijden, als volgauto.
In het busje zullen spullen zoals EHBO,voer,eten voor ons etc liggen.
Ik lees de hele tijd al mee.
Eerst was het idee wél om met zoveel paarden te gaan.
Een volgauto is een goed idee.
laten keuren vind ik beetje overdreven. Het is nameiljk niet goedkoop
Iedereen kan wel zijn entingsboekje meenemen, zodat gecontroleerd kan worden of de paarden ge-ent zijn.
Andere ziektes die besmettelijk zijn, zijn meestal wel te zien, en die paarden+mensen kun je dan uitsluiten.
Maar denk toch niet dat iemand mee gaat doen, als zn paard niet in orde is
Misschien niet goedkoop, maar zie het als een soort van cross. Dan wel rustig in stap, maar jij kunt niet van buiten zien hoe het paard van binnen is.
In Noord Holland heerst het Rhino virus heel erg, tegen die tijd misschien niet meer, maar ik wil het gewoon voorkomen dat mijn paard ziek wordt.
Ik zou beginnen met een datum, of in ieder geval maand af te spreken.
Ik zou zelf gaan voor de zomer,dan hebben de meeste mensen vrij en is het ook lekker weer.
In de herfstvakantie,heeft niet iedereen vrij, en kan het weer ook soms erg slecht uitvallen.
en echt hete zomers hebben we toch niet meer
Aan het eind van de zomer lijkt me het beste, je hebt wel erg veel vliegen etc.
nicci88 schreef:ja maar je hebt sowieso getrainde paarden nodig.
je kunt niet zomaar ieder paard voor zo'n tocht meenemen