ponykamp op de bosch hoeve in soerendonk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Veerle_ke

Re: ponykamp op de bosch hoeve in soerendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:25

Ik ben net terug van een paardenkamp in de boschhoeve en ik vond het echt GEWELDIG!!! Ze geven er erg goed les, je mag zo vaak van paardje veranderen tot je helemaal blij bent. Ze doen er leuke activiteiten (zwemmen met de paarden, pannekoekentocht, poetswedstrijd,...)
Het is daar echt SUPER!

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:35

Een aantal jaren terug zijn wij er met eigenpaarden geweest. Heel gezellig maar je moet wel heel goed weten wat je doet, de leiding kijkt nergens naar. De muizen dansten op de bar. Staan wel leuke paarden maar ik geloof dat de eigenaar ook een beetje handelt, dus het aanbod varieert nogal.

sofietjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 07:52

ik ga vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bloos! Bloos!

dus doei doei Doei! Doei!

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 08:12

Veel plezier!
laat horen hoe het geweest is.

Veerle_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:12

hoi schreef:
dit ponykamp lijkt me wel leuk maar ik twijfel toch een beetje want ik zie nu ook slechte verhalen dus ik twijfel

Niet twijfelen, het is er ZALIG!!!

Veerle_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:15

Petite schreef:
Ik ben daar 3 keer geweest en heb het er enorm naar mijn zin gehad! Toen was ik rond de 11- 14 denk ik. Ik vroeg om een groot paard en ik kreeg Jarno, dus met je vraag wordt wel goed rekening gehouden. De dressuurles is niet je van het, maar ook niet slecht. Buitenrijden daar is erg gaaf, ik heb ook meegemaakt dat 1 groep inderdaad aan de kletter ging, omdat ze schrokken van een auto met een luidspreker die dingen omriep. Jarno en ik reden achteraan en hij ging wel harder maar niet mee met de rest. Het ligt echt aan je paard.. Persoonlijk vind ik de haflingers daar niet makkelijk, verschilt ook per haflinger. Je hebt wat ik me kan herinneren ook hele lieverds ertussen. Maar mijn vriendin werd op een haflinger gezet en ze lag er steeds af, was echt erg. Maar als je van paard wil ruilen mag dat ook altijd.

1x ging Jarno weg met iemand anders en ging ik op een fries, ook heb ik een keer meegemaakt dat ik i.p.v. mijn toegewezen paard op een ander paard moest rijden, alleen dat paard was onvindbaar omdat hij er vandoor was gegaan in het bos. Dus toen mocht ik op het paard van Peer, reed echt heerlijk moet ik zeggen Haha!

Kortom: Het hangt echt af van op welk paard je zit.. Als je een lief paard wil, maar wel supergroot kun je om Jarno vragen Tong uitsteken (als hij er nog staat natuurlijk)

Edit: Alle friezen daar zijn echt super!! Als ik jou was zou ik voor een fries gaan en niet voor een haflinger.

Inderdaad, de haflingers daar zijn wel moeilijk. Vooral Steffi dan. Ik mocht op kamp op Arno (haflinger) rijden, erg traag beestie maar wel een schatje! Ik denk dat Rense (dacht dat die fries zo heette) een superpaard is waar iedereen op wil.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:25

Ik ben hier zo'n twintig jaar geleden geweest Haha!, toen ook al bij Peer.
Wij gingen met onze ponyclub met dus eigen pony's en paarden en ik vond het er toen super!
Organisatie was toen dus wel in handen van onze eigen club.
Ik kijk met heel veel plezier terug aan die mooie tijd.
Als onze dochter misschien over een paar jaar gaat, zal ik me nog eens goed laten informeren... al gaat ze dan wel met één van haar eigen pony's...

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:06

Veerle_ke schreef:
Inderdaad, de haflingers daar zijn wel moeilijk. Vooral Steffi dan. Ik mocht op kamp op Arno (haflinger) rijden, erg traag beestie maar wel een schatje! Ik denk dat Rense (dacht dat die fries zo heette) een superpaard is waar iedereen op wil.

Je bedoelt Rinse Tong uitsteken. Dat is ook een geweldige fries. Maar die was eerst geleased, Reed hij mee met ponykamp?

Veerle_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 08:19

marin16 schreef:
Veerle_ke schreef:

Je bedoelt Rinse Tong uitsteken. Dat is ook een geweldige fries. Maar die was eerst geleased, Reed hij mee met ponykamp?

Ja in groep 4

sofietjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 14:37

het was echt zo mega super vet cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt geweldig

ik reed op klaartje en mijn vriendin op liesbeth echt 2 super friesen! we kregen super les en het was kei gezellig het zwemmen was ook kei leuk ik zet er zo wel wat fotos op .

sofietjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 14:46

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 17:10

Wie waren er leiding ? Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad ! Ik kan helaas je foto's niet bekijken

sofietjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 17:34

de lijding:

marieke suzan carmen kelly ilona en soms floor

CarThi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:31

jaaaah:D:D ik was leiding bij jullie Haha!:D

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:42

En hoe is het bevallen Carthi? Ik ga komende zaterdag.. Was het zwaar of viel het mee?

CarThi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 19:18

Twas supergezellig... zwaar ja zkr, vroeg op en laat naar bed... kben 2 weken achtereen geweest maar dat was wel erg veel vond ik.
Je bent de hele dag in de weer met de kinderen en je hebt eigenlijk geen vrije tijd voor jezelf... twas ook moeilijk om een uurtje te vinden om te douchen.

Maar ik vond het wel erg leuk om te doen, veel leuke kinderen en veel lol gemaakt.

sofietjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 16:11

hihi het was zeker gezellig Haha! en heb je nog op klaartje gereden Tong uitsteken

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:43

Het was weer een super week!

Veerle_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:03

sofietjee schreef:
de lijding:

marieke suzan carmen kelly ilona en soms floor

Ja, bij mij ook Knipoog

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:53

Ik ben ook alweer bijna een weekje terug! Mijn pony heeft zich heel goed gedragen en het was een leuke ervaring. Wel zwaar, ik was ook 2 weken achter elkaar.

kanjerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 09:25

Ik heb vorig jaar het eerst naar de Boschhoeve geweest
en ben er dol op.Ondertussen ben ik al 4 keer geweest.
De eerste keer mocht ik op Kanjer en dat is echt een formidabele pony Afgod
(voor gevorderden,want zijn bijnaam is giga-giga-bokpony)
Maar deze kerstvakantie waren we maar met 4!
Het was natuurlijk erg gezellig maar we reden met één groep
en er zat een beginneling bij die enkel kon achterlopen.
En 2 halfgevorderden.Zo konden we tijdens de eerste buitenrit enkel stappen, en de tweede een mini-stukje draven(met veel gehuil)
dus: kom ook in de kerstvakantie!!!!! Doei!

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:26

En wie was er leiding? Ik ben vorig jaar ook leiding geweest in de kerst, maar ging het dit jaar met school niet redden. Maar met de meivakantie ben ik weer van de partij Haha!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:31

Ik ben ook ooit 2 jaar achter elkaar geweest. Was volgens mij best leuk, hoewel ik het me al niet zo goed meer kan herinneren.
Je gaat veel buiten rijden (naar mijn mening iets te veel, ik had liever wat meer les gehad) en ik reed op 2 lieve friezen.
Ook gingen we keertje zwemmen, wat ik niet mocht en toen heb ik nog 2 extra pony's gereden tijdens gewone lessen, dus ze houden wel echt rekening met je..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:11

Ik ging vroegah altijd 2 keer in het jaar, in de zomer en in de winter.. In de winter was het altijd veel leuker! Heb ook meerdere keren kerst of oud & nieuw daar gevierd..

Chicaa2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:01

Ik bn zondag terug gekomen van pk op de boschhoeve! Dit was mijn 6 keer en in de herfst ga ik weer en volgend jaar zomer ga ik oook weeer! toen ik 10 was ging ik voor het eerst op de boschhoeve op ponykamp! Nu 3 jaar verder hebben wij een grote groep waaar mee we elk jaar in de zomer op de BOSCHHOEVE op ponykamp gaan
De Pkmaaties! vooraltijd.
Heb al op heel veel verschillende pony's gereden, Vosjee is mijn maatie waar ik zo vaak op heb gerden, nu ben ik er jammer genoeg te groot voor:(

Dat ene silence mens snap ik egt niet! Zij weeet er helemaal niks van. Ponykamp op de boschhoeve is de geweldigste week van het jaar. Het kan altijd gebeuren dat er pony's op hol slaan. :9 Dan is het nog niet meteen ongeorganiseerd. Met de leiding is ook helemaal niks mis. Dus ik snap egt niet wat jij te zeiken hebt.
Ik heb het egt nog nooit zoo gezellig leukk megaaa geweldigg gehad als op de boschhoeve. Elke keer als pk af is gelopen moet ik huilen en hoop ik weeer dat het weer ponykamp is. Mijn leven is gewoon ponykampp. Ik adviseer egt om naaar de boschhoeve te komen, want zo iets geweldigs heb ik nog noooit mee gemaakt!

Je gaat egt minstens 2 x per dag rijden en 'sa vonds is er een bosspel spooktocht speurtocht bonteavond en poetswedstrijd!

ponygames ponyvoetbal, zwemmen met de paarden, voltige en allerlei andere leuke dingen.

De buitenritten zijn ook megaa lekker in volle galop over de paadjes crosse! ;) *D
Ponykamp op de boschhoeve is het geweldigst! :o