Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En hier meld zich de volgende Logical
arno8 schreef:Voor sommige mensen zal het ook wel logisch zijn om je paard op stal te houden als je in de randstad woont... en als je paard heel de dag stilstaat in zijn eigen urine, is het logisch dat dat de hoeven slecht worden en afbrokkelen, dus dan is het ook logisch dat je er ijzers onder slaat in plaats van iets aan de oorzaak van het probleem te doen.
cinny1 schreef:En daar gaan we weer. Het is de bedoeling dat dit topic geen reltopic wordt en dan toch word er weer en belerend stuk over ijzers geplaatst.
Ik ben van mening dat ijzerloos niet per definitie voor ieder paard is, net zomin dat ijzers onder ieder paard moeten. Als ik naar de voetjes van mijn paarden kijk dan heeft de ene superhoeven terwijl de andere door een platvoet zonder ijzer om dit te corrigeren niet kan lopen. Kwestie van gezond verstand dus. Hetzelfde geldt voor bitloos enz enz.

! Sim0ne schreef:Volgens mij wil hij wil alleen maar zeggen dat gezond verstand je niet altijd de ideale oplossing oplevert
Kymalin schreef:@Cowgirl; Je moet je vooral niet door een paar kortzichtige mensen de hoek in laten drukken

Barmat schreef:Maar vaak wel en daar gaat het om.
Altijd maar zemelen over van alles en nog wat omdat het niet in je straatje past is toch compleet onnodig? Stel je toch gewoon eens OPEN voor elkaar!