Beetje apart van 'm..
Iig: Jullie zijn zo'n super combinatie, echt een hele mooie verschijning!
Altijd als ik de naam Banshee zie staan móet ik wel even kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar goed jullie gaan het zeker wel redden!
.
Raar dat je niet doorbent. Maar hopelijk wel leuke dag gehad
Hoe gaat het met Burberry? Roane schreef:Ik begin langzaamaan, heel kinderachtig, ook te vermoeden dat Mister van Lieren niet van koudbloeden houd.
Of mag ik dat weer niet zeggen?
Er is namelijk iemand met een haf geslecteerd. Denise met Merlin (Z2).

maar bedankt voor jou tips

Aranel schreef:Jeeeetje, zijn jullie niet door?!
Vraag me af wie er dan wél doorzijn, dat moeten dan wel Grand Prix ruiters zijn.
Het rijden ziet er weer prima uit
_xManadisx_ schreef:Ziet er weer super uit, en idd als jullie niet door zijn, wie dan wel?
Nog even een vraagje, hoe pak jij je teugels vast, omdat het lijkt of je de stang boven de trens pakt... normaal hoor je die toch ondet je hand te plaatsen zodat je kan spelen met de stang en zodat je trens dan de meeste druk krijgt... kan het ook helemaal verkeerd zien, maar het ziet er in iedergeval super uit!
_xManadisx_ schreef:Ik zeg er ook verder niks over tegen jou omdat de stang hier niet streng word gebruikt
ik vind altijd dat je zo arrogant kijkt
maar dat wist je al
hahah maar wel heel mooi echt een super dier ! 

A_n_n_e_ schreef:als ik je zie binnekort in indoor lisse, volgens mij is mijn pony helemaal verliefd op banshee,,hier komt ook altijd een fjord op stal, en die zit die dan helemaal te likken, en heel lief te doen..
Wat jammer dat je niet door bent, had ik jou eigelijk wel heel erg gegund..